Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 34
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    55
    Meldinger
    409

Standard Sv: Alt det rare vi klarer å gjøre

Det er så deilig å føle at man er i godt selskap,
    alle ting man kjenner seg igjen i,
    her i huset har vi også fått oss mang en god latter over rare ting jeg klarer og gjøre og si,
    isenest i går når jeg skulle hente min mann og skulle bruke hans bil fordi den sto ytterst,
    puttet nøklene i veska og satt en hel evighet å lette etter start knappen som selvsagt ikke finnes i hans bil,
    eller når jeg glemmer å klutsje, er vel begrenset snart hvor mye jeg får bruke den bilen.

Barnebarna våres har også veldig moro med at jeg noenganger putter puppa i suppa som dem sier,
    med vektøkning har jo andre ting øket også og det å f.eks bøye seg over bordet etter noe blir fort morsomt når man glemmer grepet om barmen.
    Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Nov 2010
    Meldinger
    7

Känner så gott igen mig!!
    Jag letar ofta efter ord eller säger fel ord Kan man göra något annat än att skratta!!!!

Min bästa historia var när jag var i bilen på väg mellan två jobb. Mobilen var borta. Svänger in på en parkeringsplats och letar överallt. Åker tillbaka till kontoret och letar, in till cheften och ber henne ringa mobilen. Gissa var det börja ringa....i BH.n Är det möjligt!!!!

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    66
    Meldinger
    263

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    46
    Meldinger
    200

Kom på en ting, husker ikke hva det var men faglederen kom inn til meg for å få svar på et spørsmål og måtte ha svar med en gang, husker jeg var passe stresset i tillegg. Det var et spørsmål som krevde et ja/nei svar hvorpå jeg ble stående og svare ja, nei, ja, nei, ja, nei før jeg høyt og tydelig sa vent litt ble stående å tenke for så å gi rett svar på spørsmålet, hehe. Faglederen så noe rart på meg men lo med da jeg selv begynte å le, hehe, kan jo bare se for meg selv der jeg står og ikke klarer å bestemme meg for om det skal være ja eller nei.
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Sitat Opprinnelig skrevet av Qa Vis post
    Når jeg ser disse tingene, så ser jeg at jeg i hvertfall har kommet et godt stykke på veien til å fungere bedre. For jeg gjør ikke så mye galt lenger, som jeg gjorde.
    Heller ikke jeg, og hukommelsen er nu blevet bedre nok til at huske den gang, 26 år på Eltroxin og 2 år før skiftet til Thyroid, da jeg var til møde hos skatteetaten og blev spurgt om mit personnummer.

Hmm.... ikke alene kunne jeg ikke huske datoen for min egen fødsel, men heller ikke de fire sidste cifre kunne jeg huske. Jeg stod der, som en anden amøbe og måtte tilstå i fuld offentlighed, at jeg vidste ikke hvad mit personnummer var, og heller ikke min egen fødselsdag. Jeg måtte ringe til min søn for at spørge, hvornår jeg var født....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,362

I dag har jeg omsider husket at vaske den dug /duk, som vi plejer at ha over klaveret.

Eller, det vil sige, da vaskemaskinen var færdig og jeg åbnede den, fandt jeg ... ingenting! ... Dugen lå ved siden af maskinen

Jeg har ikke tænkt mig at fortælle det til andre end jer

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,072

Red face Sv: Alt det rare vi klarer å gjøre

Min variant av samme:
    på lørdag var det omsider tomt for hvite sokker og alle skitne ble puttet i vaskemaskin,
    den gikk sin gang og etterpå ble alle sokkene hengt opp til tørk.
    Ca et døgn senere går det opp for meg at disse sokkene fortsatt var vel grå å se til... -
    og jeg kan ved "rewind" ikke huske at jeg ga vasken vaskepulver...
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    56
    Meldinger
    3,120

Her skjer det tabber så ofte at det er liksom det normale
    I dag f.eks. begynte jeg og lure på hvorfor frøene jeg sådde for snart to uker siden ikke har begynt og spire.
    Kikket på frøpakken for og sjekke hvor lang spiringstid det er, og dere gjetter sikkert hva jeg oppdaget;
    Frøpakken var uåpnet

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,362

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    ... og jeg kan ved "rewind" ikke huske at jeg ga vasken vaskepulver...
    Vaskepulveret glemte jeg ikke Men se, din vask blev nu alligevel renere end min

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,362

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Her skjer det tabber så ofte at det er liksom det normale
    I dag f.eks. begynte jeg og lure på hvorfor frøene jeg sådde for snart to uker siden ikke har begynt og spire.
    Kikket på frøpakken for og sjekke hvor lang spiringstid det er, og dere gjetter sikkert hva jeg oppdaget;
    Frøpakken var uåpnet
    Flot fortælling, lidt over tid, lissom Og så utroligt, hvad man kan forestille sig, at man allerede har gjort ...

Nielsigne

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 12-03-10, 10:46
  2. HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
    Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 74
    Siste melding: 08-02-09, 13:04
  3. Rare meg :,(
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 151
    Siste melding: 08-12-06, 12:53
  4. klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
    Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 11
    Siste melding: 28-05-06, 11:17
  5. klarer ikke gå ned i vekt
    Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 2
    Siste melding: 09-05-05, 17:58

Bokmerker

Regler for innlegg