Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Bor fortiden i Egypt og trives med det;-)
    Alder
    46
    Meldinger
    200

Standard Sv: Gråter man lettere??

He he, jeg også er en person som ALDRI gråt foran andre mennesker, jeg var meget flink til å holde masken men nå, det er helt håpløst og kjempeflaut. Jeg gråter i tide og utide og jeg klarer ikke stoppe.

Altså jeg gråt fort før også når jeg var alene men aldri ofentlig. Nå kan jeg begynne å gråte dersom jeg ser at barna mine gjør en fin ting, eller om noen snakker litt hardt til meg. Jo da jeg klarer å skjule det som regel ved at jeg forter meg bort til et sted det ikke er noen så gårter jeg en skvett og går videre, hehe.

Det værste er vel at jeg gråter av tegnefilmer og absolutt alt mulig hehe, ganske komisk når man ser tilbake på det;-)
    I'm sick and tired of always beeing sick and tired Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard Sv: Gråter man lettere??

Jeg har heller ikke vært ei gråtende dame, men når stoffskiftet tok av så gråt jeg bare noen sa bø til meg. Hos meg har det blitt borte med medisineringen - heldigvis
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 17-05-12, 01:32
  2. Svar: 4
    Siste melding: 16-05-12, 11:40
  3. lettere animert
    Av pling i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 3
    Siste melding: 23-11-06, 21:43
  4. Lettere å få hjelp med hyper symptomer?
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 16-08-06, 21:31

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn