Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    1,361

Lightbulb C-vitamin, det glemte hormon

Hei

Er det noen som vil skrive litt om hvilken C-vitamin som er best?

Jeg har lest Øverbyes bok om lavt stoffskifte. Der skriver han noe om at det er for mye syre i enkelte C-vitaminer. Jeg tror det gjaldt Bio-C-vitaminen som jeg brukte, for jeg bestemte meg for ikke å kjøpe den mer før jeg hadde sjekket. Men så finner jeg ikke igjen det han hadde skrevet om dette

Noen som har kunnskap og ork?

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,323

Lightbulb Syrenøytralt eller askorbinsyre? Hvilken C-vitamin som er best?

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Er det noen som vil skrive litt om hvilken C-vitamin som er best?
    Tråden är delad, och fortsätter här http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=17046 , med titeln "Syrenøytralt eller askorbinsyre? Hvilken C-vitamin som er best?"
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hormon-netværk
    Av Anisa i forumet Andre hormoner
    Svar: 5
    Siste melding: 18-04-13, 15:52
  2. Hormon-skandale i Danmark
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 07-05-10, 21:56
  3. Hypothyreose. Den glemte sykdom ?
    Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 6
    Siste melding: 29-01-09, 19:09

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn