Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ok sorry Jeg ønsker jo av og til og dø men klarer jo ikke og ta livet mitt, for er for feig til og klare det. Men av og til sier jeg det mer for at nå er jeg lei vil heller dø får det bedre da
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Det hender du påvirker andre veldig, veldig negativt ved å si som du gjør, flettet inn i annenhver setning. Skummelt, er det.
    Har du reflektert over det?

Ã… at at man vil dø med en smiley slengt bakpå får alle mine pigger til å stritte. Ã… si at man er lei er en ting, gjerne dødsens lei også, men å si at man vil dø er noe _helt_ annet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men man må jo ha lov til og ha lyst til og dø og ikke orke mer av og til og får man det ikke til eller er feig så klarer man ikke det selv om man vil da :,( Jeg ler jo ikke av at jeg vil dø den kommer bare for at jeg tror det er godt og få dø at da får jeg fred fra den verden jeg lever i derfor jeg har med det smile smily for jeg er glad der jeg kommer da jeg er dø. Tror det blir mye bedre da , får hvile og fred fra mennesker som maser og jeg vil bare være i fred og få min hvile.
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Hvis jeg er underdosert tenker jeg noen ganger også at jeg kommer til å dø. Men jeg vet at det er pga. hypoen.
    Jeg synes å huske at din TSH er på 2-noe som betyr at du fremdeles er underdosert.
    Det er stoffskiftet er sterke greier-virker inn på humøret og antidepressiva virker ikke bra ved hypo.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men hvorfor gir leger ut antideppresiva da viss det er ikke bra for sånne som meg og ikke bare det men en av bivirkningene er økt selvmordsfare assa mna blir jo redd da man gir det til en som meg som av og til vil det da hm leger er rare men men

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg vet ikke hva TSH 2 er jeg men uff sender de prøve svara jeg har skal ta ny nå snart i begynnelsen av Juni så får se hva svara blir da

Prøve DATO 07.03.06 DATO 16.01.06

S-ALAT 10-45 28

S- ASAT 15-35 23

S -FOLINSYRE 5.0-50.0 6.8

S-FT3 3.5-6.5 4.9 5.2

S-FT4 10.0-22.0 12.8 13.1

S-GLUKOSE 4.0-6.0 4.9

S-GT 10-45 8*

S-HDL-KOLESTERO 0.8-2.1 1.3

S-KALIUM 3.6-4.6 4.3

S-KOLESTERLOL 2.9-6.1 4.3

S-LDL- KOLESTERO 1.3-4.3 2.7

S-NATRUIM 137-145 139

S-SHBG 23-100 51

S-TRIGLYCERIDER 0.45-2.60 0.72

S-TSH 0.30-4.50 2.56 7.29*

S-VITAMIN B12 150-650 456

S-ANTI TPO 0-60 >1300*

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    895

Standard

Jeg tror vi stenger denne tråden nå. Forumet handler i hovedsak om stoffskiftesykdommer og sykdommer som følger stoffskiftet. De færreste av oss (ingen, kanskje) er kvalifisert helsepersonell, og jeg føler at emner som spiseforstyrrelser og selvmordstanker er noe som kun kvalifisert helsepersonell bør ta seg av. Dere som lider av spiseforstyrrelser og andre psykiske problemer; det er flott at dere søker hjelp, men dette forumet er ikke riktig sted.

Her finner dere en oversikt over hvor det er mulig å få hjelp:
    http://www.iks.no/

Ved problemer som selvmordstanker og slikt, er Mental Helse er godt utgangspunkt for hjelp:
    http://www.mentalhelse.no/

Dette er ikke vondt ment fra min side. Men jeg føler det bør strammes litt inn her nå.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Slankemedisin Reductil
    Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 11
    Siste melding: 28-02-08, 12:28
  2. Trenger råd... Reductil, røyk
    Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 10
    Siste melding: 05-11-07, 09:22
  3. Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 04-11-07, 12:41
  4. lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
    Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 16
    Siste melding: 30-08-06, 20:55
  5. klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
    Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 11
    Siste melding: 28-05-06, 11:17

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg