Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Reductil. Man må jo ha lov til og ha lyst til og dø og ikke orke mer Anorexia

Kansje jeg burde forsvinne herfra jeg for jeg blir litt redd da det kommer sånne piller på banen og jeg ville prøve sånne en gang men jeg står imot det for det er ikke noen sunn måte eller bra for kroppen de tablettene og da man ser sånt her så føler man liksom at undervektig viss man er det og skal ta de ja da blir det neste døden da uff jeg blir så redd redd :,( Synes det er litt mye sånn slanke press nå :,( Jeg vet jeg klager jeg og på min vekt jeg og men man kan vell velge noe sunnere måte og gå ned eller hadde jeg vært flink drite i vekta håper den dagen kommer mye mye bedre det livet må være Men jeg holder meg borte jeg tror jeg blir litt redd være her nå for tiden takker for alle svar dere har vært snille med meg GODKOZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Til Lilja
    Kansje jeg burde forsvinne herfra jeg for jeg blir litt redd da det kommer sånne piller på banen og jeg ville prøve sånne en gang men jeg står imot det for det er ikke noen sunn måte eller bra for kroppen de tablettene og da man ser sånt her så føler man liksom at undervektig viss man er det og skal ta de ja da blir det neste døden da uff jeg blir så redd redd
    Det er bra at du blir redd når du leser om dette. Da tror jeg at du er på rett vei.
    Synes det er litt mye sånn slanke press nå
    Det er vel ikke akkurat slankepress, men hvis folk veier rundt 100 kg (noen mer, noen mindre), så har folk en veldig god grunn til å ville gå ned i vekt. Det er jo helseskadelig å bli for overvektig, akkurat som det er helseskadelig å bli alt for tynn.
    Jeg vet jeg klager jeg og på min vekt jeg og men man kan vell velge noe sunnere måte og gå ned eller hadde jeg vært flink drite i vekta håper den dagen kommer mye mye bedre det livet må være
    Jeg håper også at den dagen kommer at du ikke bekymrer deg så mye for hva du veier, for du er helt, helt fin Lilja.
    Men jeg holder meg borte jeg tror jeg blir litt redd være her nå for tiden takker for alle svar dere har vært snille med meg
    Kjære venn, jeg tror du gjør veldig lurt i ta avstand fra dette i den situasjonen du er i. Men jeg ser det virkelig som et godt tegn at du ser dette så tydelig og at du beskytter deg selv. Men kom endelig tilbake så snart du føler deg sterkere, eller kan svare i tråder som ikke er til fare for deg, eller du kan sende noen PM til oss om du vil. Lykke til. Snakkes ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det finnes sunnere måter og gå ned på en piller Og om man veier 100 kg så kan man sikkert gå ned på en sunnere måte men folk må jo velge selv hva de vil gjøre med sin kropp. GODKOZ FRA LILJA
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Ikke alltid Lilja. Av og til styrer kroppen det meste.
    Er du ikke litt der selv også ? Og er det ikke lurt å godta at kroppen styrer seg selv litt ?
    Vi kan ofte velge litt hva vi vil spise og det kan jo styre litt, men det er ikke alltid man klarer det heller.
    Vi kan ikke alltid velge å trene heller, noen ganger orker man bare ikke.
    Jeg tror ikke det er sundt at man har den holdningen at man kan velge å gjøre hva man vil med kroppen.
    Men ikke sikkert at du mente det så bokstavlig som jeg tolket det nå da ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg vet ikke hva jeg mener er bare redd alt pille snakket snart går jeg vell og ditt og tar piller og kansje dør av de for når Psykologen min sa ikke bestill sånne du :,( Så vil jo ikke men. Jeg hater kroppen jeg kan ikke bestemme over den tror ja den bestemmer selv :,( Men assa skal man behøve slankepiller da for og gå ned i vekt er det sunt? Mener da på meg Eller som noen over her som er undervektig og sier hun vil bestille dette og hun burde jo ikke det da det er jo farligt da man velger det kommer man jo ikke ut av sin Spiseforstyrrelse men da tar jo den overhånd mener jeg da :,(

Blir litt redd assa for de som er normalvektige og undervektige som skal ta sånne piller da de trenger ikke de :,(

Jeg vet de som sliter med vekta kansje kan ta de ikke vet jeg er jo ikke sikkert de pillene virker heller men men. Folk burde velge sunnere måter og gå ned på vekt eller få hjelp av leger til dette med overvekten og heller få piller eller noe der som hjelper enn og gjøre noe som kansje ikke er bra eller skader kroppen for de er sterke de medisinene og alle kansje ikke tåler de :,(

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    61
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilja
    Men de pillene der kan være farlige og jeg fortalte om det stedet til min forrige Psykolog og han frarådet meg og bestille der og særlig da dette er medisiner til folk som er overvektige og som sliter med mye med vekt.

Så hvorfor prøve de da man ikke er overvektig. Eller hvorfor ikke leve sunt på en vanlig måte i stedet for piller ?
    NETTOPP!! OVERVEKTIGE!! Ikke normalvektige!!! Absolutt INGEN anbefaler deg å spise disse!! Er du ikke 51 kg? Synes du nettopp har skrevet det? Vær så snill da Lilja - prøv å skjønne forskjellen på 51 kg og 100 kg.

Blir litt oppgitt her jeg altså - siden jeg linket til dette nettapoteket. Så EN gang til - den var ikke myntet på deg altså!!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    56
    Meldinger
    151

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Ser at innlegget mitt kan være litt krasst, men jeg mener da virkelig at vi må få lov til å tenke alle mulige alternativer for å gå ned i vekt. Jeg antar at de fleste av oss er så oppegående at vi er i stand til å vurdere fornuftig alt som dukker opp av forslag her i forumet.

Det blir veldig slitsomt om vi skal bli nødt til å ta hensyn til at her kanskje er folk som ikke greier å vurdere sin egen situasjon opp imot det vi skriver og leser her. Er jeg helt på bærtur eller??
    Helt enig med deg Yvette, jeg er selv overvektig og trenger virkelig alle de rådene jeg kan få, så må jeg sortere ut det som passer for meg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jepp jeg forstår jeg da forskjellen assa :,( Men det jeg reagerte på eller kansje misforsto da var at noen som ikke er overvektig men kansje normalvektig eller undervektig skulle passe på og få sånne slankepiller og da blei jeg redd for da blir jo det neste døden. Det var noen som ikke trengte slanke seg som skreiv det tror jeg derfor jeg blei redd.

Er ikke redd for at noen som trenger pillene ikke skal prøve de viss de vil herregud det er da lov

Jeg vet at alle som er overvektige må jo få lov og finne en løsning på vekten og er piller det som må til ja så prøv men vær forsiktige også

Så jeg vet forskjellen Jeg skjønner dere som sliter med vekten Og håper dere får det bedre Dere fortjener det

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    61
    Meldinger
    1,971

Standard

Fint å lese det du skriver her Lilja.

Jeg håper også at du skjønner at du gjør oss engstelige når du skriver at du vil dø o.l. Spesielt når noen av oss som legger inn linker og kommer med råd og tips, som selvfølgelig skal vurderes av den enkelte her. Alle her vet at vi er selv ansvarlige for hvilke råd vi følger, men denne gangen greidde du å vippe meg av pinnen altså.

Så derfor har jeg nå slettet tekst i innleggene mine. og også linken til nettapoteket. Jeg håper jeg slipper å gjøre det igjen.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men ikke vær redd for at jeg dør jeg gjør nok ikke det er egentlig noe jeg sier da jeg er veldig nedfor og jeg klarer det ikke om jeg selv vil dø noen ganger får det ikke til er ikke sterk nok til det og tror det er bra og Jeg har skadet meg før men tenker mange ganger vil gjøre det igjen men jeg vet at det nytter ikke drive på sånn. Og snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd

GODKOZ

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Slankemedisin Reductil
    Av Monja i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 11
    Siste melding: 28-02-08, 12:28
  2. Trenger råd... Reductil, røyk
    Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 10
    Siste melding: 05-11-07, 09:22
  3. Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 04-11-07, 12:41
  4. lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
    Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 16
    Siste melding: 30-08-06, 20:55
  5. klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
    Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 11
    Siste melding: 28-05-06, 11:17

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg