Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Samliv.

Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    27

Standard Samliv.

Har lest gjennom på forumet her og enda ikke funnet noen tråder om dette problemet jeg sliter med, som følger av sykdommen vi har.

Jeg har verdens flotteste mann, men jeg er redd. Hvor lenge vil han holde ut??

Han tar seg av unger, hus og alt når jeg har dårlige dager. Han er forståelses full ( enn så lenge ) og støtter meg gjennom dette.

Men jeg syns synd på han.
    Han har en kone som innimellom, er fjern, trøtt, sliten, sint, frustrert, tykk, innesluttet, usosial osv...

For ikke snakke om SEX... Vi er bare 40 år, men vi er som et gammelt ektepar på 80.... For lysten min forsvant med sykdommen ( var ikke slik før), ikke lyst, for sliten, trøtt og kroppen reagerer ikke som den skal ( tørr som sandpapir ) Pluss 30 kilo ekstra gjør ikke saken bedre, flau over kroppen min...Er det bare jeg som sliter med dette?????

Elsker mannen min over alt på jord, hater sykdommen og redd han skal gå lei. Er det flere som er redd for samlivet, ekteskapet????

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,360

Standard Sv: Samliv.

Ja da. Hvis du skriver ordet libido i søgefeltet får du disse tråde at vælge imellem: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...searchid=69180

Og så er der alle de andre, hvor de kære ægtefæller og kærester er nævnt, fordi der er en masse andet, som vi heller ikke orker ... rengøring, for eksempel

Nielsigne

Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    27

Takk Nielsigne.. Så ikke disse trådene.

Ikke at det er noe trøst, men hjelper at man ikke er alene.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,765

Åja. Legg til et humør som kan banke berg-og-dalbanen på tusenfryd så langt ned i støvlene at den ville skjemmes til neste skuddår... Og PMS...
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Samliv og Familie
    Av Pebles i forumet Familielivet med stoffskiftesykdom
    Svar: 4
    Siste melding: 02-02-10, 09:51

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg