Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

VI er ikke slik som vi var før, jeg er ikke helt bra ihvertfall.
    Husker at jeg gjorde alt mulig, hadde tre barn og høner og ender, og vevde og strikket i tillegg.
    Ungene har flyttet ut, og jeg strikker noe igjen etter fem års opphold (hendene ble for vonde dengang) og jeg har funnet ut at det er masse strikkeblogger på internett.

Men igår når jeg klagde til samboeren at han skulle bytte filtetet i ventilasjonsanlegget fordi bihulene mine ikke er bra så gnidde han fingeren i vinduskarmen og på kjøkkenlampa og viste meg støvet...sa jeg ble syk av dette...forstår ikke hvor alt plutselig kommer fra, gjorde jo rent i våres.....

Tja, hybelkaninene kommer og tar meg snart. Plutselig er dem der....

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Her er både hybelkaniner og spindelvev overalt. Har tenkt å leie inn et vaskebyrå. *Slutter meg til gapskaratten* Kan ikke ta imot gjester.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Kirsten Gjest

Standard

Åååå du Yvette du Yvette!!! Du skriver det akkurat som jeg også har det!! Takk for at du deler det med oss andre!!
    Tenker noen ganger på at jeg egentlig burde bo på institusjon for å kunne få ferdig laget mat, få vasket gulv og pusset vinduer... og bruke de få kreftene jeg har til å gjøre trivelige ting, invitere venner, gå på kino, konsert, gå turer etc.. Men jeg er jo bare 54 år...... og kjenner meg urovekkende igjen når 80 åringer forklarer hvordan dagene deres forløper....
    VIL IKKE at livet mitt skal være slik allerede nå!!!! :evil: Selvbildet har forandret seg enormt fra å være en sprek 50 åring til noe ganske annet på 3 år.. Når jeg ser på joggeskoene mine spretter tårene... prøver å tenke positivt og synes jeg klarer det langt på vei, - men nedturene er både mange og bratte... takk og pris for at jeg kan ventilere og bli forstått her på forumet Dere er utrolig kloke og velmenende samtlige som skriver her.
    Stor takk og klem til dere alle!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    59
    Meldinger
    802

Standard

Å ja da, gjett om jeg kjenner meg igjen...

Jeg har lurt på om det går an å strikke noe av hybelkaniner? Sikker på jeg dro ut nok til et par gensere sist jeg våget meg under en av bokhyllene på stuen...

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    162

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nora
    ...forstår ikke hvor alt plutselig kommer fra, gjorde jo rent i våres.....
    Den gangen jeg kom mest på etterskudd med å tørke støvet av oppvasken, havnet deler av oppvasken i skapet. Der ble den til jeg noen år senere kjøpte oppvaskmaskin.
    Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Hva forer dere dem med ?
    Mine finner vel alltids noe og trenger absolutt ikke noe mer, men likevel?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    162

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
    Hva forer dere dem med ?
    Armour :P

De responderte ikke på Levaxin
    Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Ahh - det er derfor de er så fulle av vigør.
    Skal prøve en overdose Neo-Merc. eller noe trur jeg.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    59
    Meldinger
    802

Standard

Jeg tror jeg skal gjøre et forsøk på å inndra hydrokortisonen og heller legge ut noen effektive preventiver, jeg.

Er det forresten noen som har funnet noen lure løsninger på papirtigrene? Altså de enorme haugene med aviser, ukeblader, bøker, mer eller mindre viktig post, og betalte og ubetalte regninger som jeg aldri får sortert?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Preventiver har jeg ikke tenkt på enda de formerer seg i rekordfart

Papirhauger? Nesten et uoverkommelig prosjekt. Betalt regninger hiver jeg i et plastnett. Blader blir bare begynt på, så nå slutter jeg å kjøpe. Huff...det flyter rundt meg her. Helt umulig å få satt papirer i system. Jeg trenger kurs og hjelp.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Fått time hos endokrinolog veldig plutselig
    Av Stina i forumet Endokrinologer
    Svar: 93
    Siste melding: 01-11-07, 20:52
  2. Plutselig hopp i ft4 (4 mnd) sliten....
    Av trude.lutt i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 2
    Siste melding: 01-11-07, 13:56
  3. Huff så oppgitt man kan bli! Blodprøvene mine plutselig er fine
    Av Anne Ma i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 38
    Siste melding: 21-06-07, 01:16
  4. Snart vår
    Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 0
    Siste melding: 17-03-07, 18:07
  5. Plutselig dyslektisk..
    Av Ruth i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte