Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
31-05-06, 20:40 #11
Takk Abra for gode ord.
Det der om å sette lista på nivået som man behersker er nok gluet. Og faktisk så forventer æ at Aetat hjelper meg som du sier med f.eks arbeidstrening ol. Kunne godt tenke meg å vært "lærling" i faget mitt, da ville æ ha fått erfaring og. Samtidig som ikke hadde hatt det presset på seg for å prestere. Men det er fort gjort å følge med bølgen når medstudenter snakker om jobb.... man har ju lyst på en "ordentlig" jobb.
Hadde vært artig å høre hva dere andre som søker jobb tenker og gjør?
Om å ha pauser og tid for seg selv er viktig. Dessverre flytta vi par år siden og måtte selge hytta som æ brukte for å være alene for å gjøre som æ ville. Her er det så dyrt for hytter at det er ikke ennå blitt noe av det. Men har eget rom hvor æ kan stenge meg inne
Snart er siste eksamen over og da ska bruke tiden så godt det lar seg gjøre , på meg selv!
Ha en fin dag allesammen!
-
01-06-06, 14:44 #12
vel, jeg har egentlig begynt å prøve å "normalisere" energinivået. noen ganger er det jo så lavt at jeg sliter skikkelig med å fungere i hverdagen- men når jeg klarer å komme meg opp av sengen om morgenen og går gjennom dagen uten å holde på å svime av av tretthet så prøver jeg å sette skikkelig pris på det.
er jo alltid litt sløv i formen, og det kan gå veldig i bølger i løpet av en dag. men synes faktisk det hjelper litt på å prøve å tenke at "vanlige" folk er jo også slitne avogtil, jeg bare er det litt oftere og kanskje kjenner trettheten mer.
noen ganger hjelper det
Lignende tråder
-
Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
Av Flower i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 16-04-10, 20:08 -
Er det normalt å bli så kjempe sint som jeg er nå?
Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 8Siste melding: 20-07-09, 19:26 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17 -
T4 på 10, normalt på Armour?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 06-06-06, 11:57 -
Hva er normalt energinivå?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 01-06-06, 14:44
Bokmerker