Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Takk Abra for gode ord.
    Det der om å sette lista på nivået som man behersker er nok gluet. Og faktisk så forventer æ at Aetat hjelper meg som du sier med f.eks arbeidstrening ol. Kunne godt tenke meg å vært "lærling" i faget mitt, da ville æ ha fått erfaring og. Samtidig som ikke hadde hatt det presset på seg for å prestere. Men det er fort gjort å følge med bølgen når medstudenter snakker om jobb.... man har ju lyst på en "ordentlig" jobb.

Hadde vært artig å høre hva dere andre som søker jobb tenker og gjør?

Om å ha pauser og tid for seg selv er viktig. Dessverre flytta vi par år siden og måtte selge hytta som æ brukte for å være alene for å gjøre som æ ville. Her er det så dyrt for hytter at det er ikke ennå blitt noe av det. Men har eget rom hvor æ kan stenge meg inne

Snart er siste eksamen over og da ska bruke tiden så godt det lar seg gjøre , på meg selv!

Ha en fin dag allesammen!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

vel, jeg har egentlig begynt å prøve å "normalisere" energinivået. noen ganger er det jo så lavt at jeg sliter skikkelig med å fungere i hverdagen- men når jeg klarer å komme meg opp av sengen om morgenen og går gjennom dagen uten å holde på å svime av av tretthet så prøver jeg å sette skikkelig pris på det.

er jo alltid litt sløv i formen, og det kan gå veldig i bølger i løpet av en dag. men synes faktisk det hjelper litt på å prøve å tenke at "vanlige" folk er jo også slitne avogtil, jeg bare er det litt oftere og kanskje kjenner trettheten mer.

noen ganger hjelper det

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Er det normalt med mer hjertebank i oppstarten av Erfa??
    Av Flower i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 29
    Siste melding: 16-04-10, 20:08
  2. Er det normalt å bli så kjempe sint som jeg er nå?
    Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 8
    Siste melding: 20-07-09, 19:26
  3. THS, T4og T3 - hvad er normalt?
    Av jojega i forumet Normalverdiene?
    Svar: 5
    Siste melding: 13-12-07, 15:17
  4. T4 på 10, normalt på Armour?
    Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 12
    Siste melding: 06-06-06, 11:57
  5. Hva er normalt energinivå?
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte