Takk for svar alle! Jeg har faktisk tenkt at dette bare har vært noe jeg må fikse i ettertid. At dette bare er typisk min flaks når jeg først har blitt syk, og at dette ikke har kunnet bli bedre så lenge jeg ikke er på topp. Endokrinologen har faktisk også sagt til meg at henvisning til hudlege må gå gjennom fastlege. Men nå som jeg forstår at dette faktisk KAN ha mer med -sykdom enn jeg trodde, har jeg har skrevet dette på lista mi, med binyrer og kortisolprøver- og skal drille mannen min godt før vi kommer til Endokrinologen igjen! DET er faktisk noe lurt jeg har gjort hele veien her- det å dra med meg han på legetimene! Opptil flere ganger hvor han har avbrutt legen og spurt om ting på en litt streng måte når han ikke føler at legen gir meg noe ordentlig svar på det jeg spør om. Føler jeg sitter med gråten i halsen fra før jeg går inn dit- og føler meg nok fort avfeid... Også er han mye roligere enn meg- og DET kan også hjelpe godt på, sånn at jeg slipper å fyre på alle plugger og bli "Sinte Cathrine".
Også husker to hoder bedre enn 1 etterpå!!! Og han har også observert meg, og kan svare på ting jeg ikke husker! DET er mitt lille tips til dere andre som ikke har pleid å gjøre dette!!