Hei alle sammen!
Her kommer noen ord fra meg, Bjørgunn som fikk min historie lagt inn med hjelp av min søster Lajla. Tusen takk til dere alle som har vært inne og lest,og tusen takk for svar og gode ord som varmer langt inne i hjertet.

Jeg har stor medfølelse for alle dere der ute som sliter, sammen er vi sterk, og dette skal vi klare. Føler at noe er på gang, vi må stå på videre selv om det er helsvart. Det er lys i tunnellen!

Endokrinologene skjuler sin uvitenhet med arroganse, det har jeg erfart mer enn nok av. Kan tilføie at jeg har vært innom pasientombud, fylkesleger både her nord og sørpå. Kom ingen vei. De som ble klaget på smatt gladelig unna med bortforklaringer. Jeg hadde jo fått topp utredning, ingen hormonelle plager.

Sitter her, blir mer og mer syk, forandrer utseende og sovner ofte helt utmattet på grunn av hodepinen som har rast daglig i 4år. Tankene mine går til alle dere andre i kveld, ønsker dere alle det beste i livet og snarlig hjelp og god helse. Vi høres, kanskje noe nytt imorgen?

Ha en god og fin kveld og natt alle sammen! Spesiellt takk til Sonja og min kjære søster Lajla.

Sammen skal vi bli dynamitt for å bli hørt!

Varme tanker og klemmer fra Bjørgunn.