Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard The International Hormone Society

http://forums.about.com/n/pfx/forum.asp ... &tid=78301
    Fersk idag.
    Susanne In France er på det tyske og franske og am. forumet og hun selv bruker Hertoghe.
    Har ikke lest gjennom alt selv.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Dette er jo spennende ;)

Kanskje vi gjennom dette kan få noe slagkraft i Norge også?

Men jeg lurer på hva forskjellen på ITPO og IHS er, spesielt siden man kommer inn til sistnevnte hvis man trykker på linken for å melde seg inn i førstnevnte.

Ã…nei, vet du hva, det står faktisk - man kan velge om man vil være medlem av bare ITPO eller av begge. Og det ser ut til at begge er gratis.

Noen som har meldt seg inn?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Standard Sv: The Thyroid Patient Organisation

Sitat Opprinnelig skrevet av Stina Vis post
    - man kan velge om man vil være medlem av bare ITPO eller av begge. Og det ser ut til at begge er gratis.

Noen som har meldt seg inn?
    Det burde man (vi?) måske?

Det ser ud til, at det er dr. Hertoghe der bl.a. var med til at stifte The International Hormone Society, hvor hjemmesiden huser patientrelaterede emner - bl.a. PATIENTS' PETITION FOR BETTER DIAGNOSIS AND TREATMENT CHOICE FOR HYPOTHYROID PATIENTS og Consensus # 3 Cortisol Replacement Therapy in Milder Forms of Adrenal Deficiency in Adults - noget mange af os kan bekræfte, glimrer med sit fravær i behandlingen for hypothyreose.... (oversigt over patient-petitions her)

Der er også en finsk petition om en ligestilling af Armour med andre thyroid-lægemidler i Finland (det er noget jeg tror, da jeg slet ikke kan læse finsk) og det lader til, at en del finske læger har været med til at bakke op om denne petition. Armour Thyroid uudeksi peruskorvattavaksi lääkevaihtoehdoksi Thyroxinin rinnalle

Jeg ville ønske, den slags initiativer var smitsomme og alle danske læger blev "smittet".
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste melding: 17-12-09, 10:10
  2. Bioidentical Hormone Therapy (Youtube)
    Av Mod i forumet Andre hormoner
    Svar: 2
    Siste melding: 17-12-09, 10:02
  3. The International Hormone Society
    Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 2
    Siste melding: 09-07-09, 15:12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn