Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
-
26-04-06, 17:25 #1
-
26-04-06, 17:37 #2
Hypothyreose står vel på den ene lista det her en snakk om - men ikke på den andre ?
Det er jo en skjebneavgjørelse for oss dette da. Kommer vi med på den nye lista så er vel alt greitt ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-04-06, 18:01 #3
Nyskjerrig Per'en i meg kom frem...
Hvilke konsekvenser tror dere at dette innebærer for dere som bruker Armour?? Hvis det blir vedtatt altså... Kan det være dere får det på blåresept?? Hadde jo vært fantastiskHilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
26-04-06, 18:41 #4
En m e g e t lang ankebehandling har i min sak vist at dem vi får kontakt med i slike saker, og som skal håndheve lovverket, kan gjøre akkurat som de vil. Loven er sånn skrevet at det har vært mulig å finne 4-5 forskjellige grunner til å avslå min søknad om å få Armour på blått. En eller to nye grunner hver gang. Jeg søkte første gangen 3.mai-04, og den er ennå ikke avgjort. Trygderetten, som jeg forstår er siste ankeinnstans, har hatt saken i 7mnd. nå - en måned lengere enn loven tillater.
Men hva kan jeg gjøre med det ? Fortsette med sivilt søksmål er eneste mulighet.
Derfor er det ikke greitt å svare på spørsmålet ditt Anne Ma.
Denne loven er skrevet med det for øyet at det skal finnes en avslagsgrunn for alt, så svaret er mest sansynlig at om noe blir vedtatt så går det nok ikke i vår favør.
Loven fungerer iallfall sånn at syke mennesker ikke har en sjans ! De orker ikke å drive på slik jeg har gjort.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-04-06, 19:23 #5
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
-
26-04-06, 20:34 #6
Jon, det var snakk om å slutte å gi refusjon til billige medisiner slik som Levaxin.
Hva skjer med dette spørsmålet?
Jeg ser at det skjer ennstramminger i tyskland også, på de tyske forumene. de må nå ha an sykekasse-resept mot bare en resept før.
-
26-04-06, 21:43 #7
Opprinnelig skrevet av nora
Tror jeg Levaxin ligger i faresonen som følge av endringene? Nei.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
-
26-04-06, 21:50 #8
Ja, det var visse medisiner ved KOLS det var snakk om der.
Lignende tråder
-
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
Nytt nummer av Thyra samt artikkel om prosjekt med norsk tel
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 14-06-07, 19:04 -
prosjekt blårev (blåresept)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 7Siste melding: 26-04-06, 21:50
Bokmerker