Hei herlige dere

Jeg skulle ha vært innom her for lenge siden. Jeg får unnskylde meg med at jeg ble litt mentalt lenge på ferie Jeg kom fysisk hjem etter en fantastisk reise en av de siste dager i august, men i hodet var jeg på ferie ut september. Jeg er det vel til tider fortsatt når jeg blar i bilder og roter litt i mitt eget hode. Jeg ønsker meg i hvertfall tilbake hele tiden.

Ferien ja.... Jeg tror ikke jeg med ord kan beskrive for dere hvordan den var. Jeg skrev litt om mine tanker og utfordringer forut for turen. Og dere heiet på meg. Jeg er så uendelig takknemlig for at dere gjorde nettopp det

Mentalt og reisen. Jeg tror jeg nøyer meg med å skrive at jeg reiste og jeg erobret. Jeg utfordret meg selv på så mange ulike plan og jeg fant med dette ut at langt sterkere enn jeg til stadighet forteller meg selv at jeg er. Så sånt tull har jeg sluttet med, nesten Jeg jobber videre med den biten.

Kort fortalt om kroppen og reisen. Den var snill og samarbeidsvillig Vi var et team, den og jeg. Vel, det ble herpesblemmer av sol, vann og salt rundt hele truten og gnagsår på størrelser jeg ikke har hatt før. Men kjære, vi snakker bagateller . Jeg sitter igjen med mengder glade minner. Jeg elsket hvert guten tag, buongiorno og bon jour. Jeg elsket hvert ansikt og smil jeg traff på reisen, jeg elsket alt nytt mine øyne fikk se. Jeg elsket frokoster, lunsjer og middager i nye omgivelser og med nye smaker. Jeg elsket havet, solen og varmen. Jeg elsket å gå tynnkledd ut sene kvelder og nyte vin og hyggelig selskap. Jeg elsker å være på tur. Jeg elsket alt

Takk igjen til dere som heiet - uvurdelig