Side 6 av 6 Først 123456
Viser søkeresultater 51 til 58 av 58
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Hei! Tenkte at jeg skulle finne fram denne gamle "tråden min" . Egentlig er det jo ikke en fortløpende tråd, slik som mange har, men en samling av innlegg og svar fra forskjellige tråder gjennom flere år.

Saken er den at jeg trenger et råd: Hvor kan jeg finne en pålitelig netthandel i EU, der jeg kan kjøpe Strontium?
    Jeg er ganske forsiktig, så jeg ønsker å vite at de jeg handler med ikke farer med fanteri!
    Til vanlig handler jeg hos BigVits, noe jeg er meget fornøyd med. Jeg har en gang tidligere kjøpt Strontium der (gubben bør ha det fordi han har spist prednisolon i en årrekke!) men der finnes den ikke lenger.
    Denne gang gjelder det ikke gubben, men en annen i familien som har fått påvist til dels langt kommet benskjørhet uten at de enda har funnet årsaken. Jeg har allerede kjøpt Bone Maker hos BigVits, men Strontium var altså ute av sortimentet. Iherb har, og også Teitelbaum, men da er jeg redd for at det blir stoppet før det kommer til min postkasse. For dette er vel et farlig stoff for nordmenn å innta .

Så altså: Noen pålitelige i EU? En sønn henviste til Vitaminsuk.com, men der så jeg en advarsel fra en som ikke fikk varene sine. Så da er det denne skepsisen igjen, da.....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Smile Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Hej Halla

Mener at have noteret noget om et strontium-netsted derhjemme. Er tilbage fra Sverige i aften, og ser om jeg kan finde det.

Edit: Kan lige så godt slå det op herfra...

1. VitaViva: http://da.vitaviva.com/catalogsearch...ontium+citrate (209,83 Nkr for 60 kapsler à 340 mg)
    2. SwansonEurope: http://swansoneurope.com/en/swanson-...m-citrate.html (8,35 Euro = 70,25 Nkr for 60 kapsler à 340 mg)

SwansonEurope er egentlig en USA-virksomhed, men har oprettet et handelsselskab i EU for europæiske kunder. Men du må hellere skrive og spørge om de også kan sende til Norge, fordi jeg ikke ved om de kun sælger indenfor EU eller over hele Europa. Jeg handler hos Swanson uden problemer.

VitaViva sælger og sender fra Holland til hele Europa, men til gengæld er dyrere end Swansosn.
    Sist endret av Anisa; 26-05-15 kl 07:13
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist d

Takk Anisa !
    Dette må jeg ta igjen i neste uke, for nå reiser vi sørover i landet for å gifte bort en av våre sønner .
    Travel dag i dag, med pakking osv.

Og alle hjerter gleder seg !

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Hvor er det blitt av innlegg som er skrevet mellom den 14.mai og 29.mai?
    Jeg ville følge med litt her mens vi var borte, men fant ut at det var en del som manglet, og tomrommet er fortsatt ikke fylt .

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,765

Heihei

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, jeg. Jeg finner flere innlegg fra den perioden du nevner ved f.eks å bla bakover gjennom aktivitetslista her?

http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/activity.php

Er det noe spesielt du savner?
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
    Heihei

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, jeg. Jeg finner flere innlegg fra den perioden du nevner ved f.eks å bla bakover gjennom aktivitetslista her?

http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/activity.php

Er det noe spesielt du savner?
    Dette er merkelig! På førstesiden av forumet, der trådene er listet opp til høyre på sida, finnes ingen tråder mellom 14.-29.mai. Ikke kom "etterlysningen" min over fram heller - det er som om jeg ikke skulle ha skrevet noe som helst. Og jeg vet jo at det var der før vi reiste bort, og vet at det var mange andre innlegg i løpet av de to ukene. Denne tråden finner jeg igjen via meldingene på e-posten. Nå er jeg spent på om dette dukker opp på førstesiden.
    Her er det noe muffens !

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Innlegget kommer ikke opp på førstesiden, slik det bruker å gjøre. Ikke ditt heller Det siste som står på "min" pc er om Westroid, skrevet av Anisa.
    Ja, ja - det ordner seg nok. Ikke alltid at denne elektronikken oppfører seg som den skal

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    56
    Meldinger
    735

Jeg mener også at det ble borte noen innlegg. Jeg husker at jeg stusset over at det var så lite skrevet siden sist jeg var innom en gang jeg logget meg inn omtrent i den perioden som ble nevnt. Noenv aktive tråder lå ikke lenger der de skulle ha vært.

Side 6 av 6 Først 123456

Lignende tråder

1. Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
    Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 25
    Siste melding: 11-06-10, 12:27
  2. Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 226
    Siste melding: 17-08-09, 16:33
  3. Anatomiske forandringer i hjernen
    Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 26-10-07, 10:48
  4. Funker hjernen ?
    Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 12
    Siste melding: 26-10-07, 10:48
  5. glemsk mrav hjernen
    Av skaye i forumet Hos legen
    Svar: 48
    Siste melding: 09-11-06, 21:44

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg