Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    41
    Meldinger
    498

Standard Sv: En "lat" datter

Sitat Opprinnelig skrevet av Bastian Vis post
    hehe
    ja, du har selvsagt rett. Men, på den annen side så er det mange som blir småsyke av å lese lister med symptomer ;). Spøk til side, regner med de det gjelder har vurderingsevne nok til å kjenne litt på kroppen sin.
    Jepp, bare se på oss her inne; en hel gjeng med hypokondere, inklusiv meg...

Joda, hun har nok det. Hennes tråd finner du her:

http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=11741

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Smile Sv: En "lat" datter

Sitat Opprinnelig skrevet av kira07 Vis post
    Jeg har en datter som snart er 21 år, hun har egentlig fra hun var ganske ung vært "lat".
    Hej Kira Måske kunne du spørge Bille? Hendes datter, også 21 år (eller rettere var i 2008) er i behandling med Levaxin siden pigen var 20 år. Billes tråd om datteren: Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    48
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: En "lat" datter

Når jeg leser denne tråden kjenner jeg meg igjen i mye av det som datteren din sliter med. Jeg har hatt mange av disse symptomer siden tenårene. Spesielt i årene på universitetet tenkte jeg at jeg hadde en form for ADHD/ADD da jeg var så ukonsentrert og klarte ikke samle tankene.

Så jeg tenker at dette kan godt skuldes stoffskiftet. Finn gir gode råd mht blodprøver og utskrift av prøvesvarene. Uansett er det jo noe som må utredes nærmere siden datteren din er såpass syk. Og går dere privat, sats på et av de private legesentrene som har en helhetstilnærming, slik at både mage, allergier, intoleranser og hormoner blir sjekket. Lykke til!

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    66
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: Hjelp!!

Sitat Opprinnelig skrevet av kira07 Vis post
    jeg må si at jo mer jeg leser her inne jo mer lurer jeg på om også jeg har noe med stoffskifte, eller jeg har vel lurt på det lenge, men slått meg til ro med at pøvene har slått fast at alt er iorden. Jeg har skrevet ned det du skrev å skal komme meg til lege, ta med min datter også å få dette undersøkt. Jeg føler meg tvers igjennom "råtten" om du forstår hva jeg mener, klarer ikke forklare følelsen i kroppen på noen annen måte, jeg var energisk før men nå er jeg mer som et "slakt".
    Hei kira07

Jeg tror det beste for dere begge er å bli undersøkt, og IKKE slå deg til ro selv om prøvene skulle vise at de er "normale". Legen må SE personen med alle sine symptom, ikke KUN et prøveresultat.

Boka "Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av dr. Mark Starr forklarer hvorfor blodprøver ikke gir svar på om du har hypotyreose. Hypotyreose type 2 vises IKKE i en blodprøve.
    Det er symptomer som gir indikasjoner og er de viktigste funn. Hypotyreose type 2 er dessuten arvelig så det er godt mulig dere begge har sykdommen.

Jeg er overbevist om at min datter på 26 år, også har hypotyreose. Hun har flere av symptomene til din datter. Dessuten har begge vi - hennes foreldre sykdommen, så dette burde ihvertfall være en indikasjon for fastlegen om å stille diagnosen.
    Jeg har gitt min fastlege boka. Den er å få kjøpt på www.capris.no og koster 112 kr.

LYKKE TIL!

Elbeth

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Verdiene til min datter på 11 år
    Av Kevlin i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 7
    Siste melding: 02-05-12, 15:23
  2. datter med symptomer på stoffskifteproblemer
    Av Marie i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 20
    Siste melding: 03-06-10, 17:41