Side 4 av 4 Først ... 234
Viser søkeresultater 31 til 33 av 33

Tråd: Min dagbok

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    55
    Meldinger
    911

Standard Sv: Min dagbok

Så godt å høre

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Sitat Opprinnelig skrevet av Marina73 Vis post
    Nå har jeg vært i full jobb i en måned. Er 4 mnd gravid, og frisk som en fisk!!! Er det mulig??? Fantastisk.

Kjenner ikke et eneste stoffskiftesymptom, og har heller ikke svangerskapsplagene som holdt på å ta livet av meg i forrige svangerskap. Når jeg leser hvordan jeg hadde det i vinter, er jeg bare utrolig glad for at jeg har kommet meg opp av gropen! Trodde ikke jeg kom til å bli frisk noensinne da det sto på som verst.
    Kære Marina. Jeg ønsker dig alt vel og ønsker også, at du nyder livet i fulde drag, nu du er gravid og trives, hvor du før "trodde ikke jeg kom til å bli frisk noensinne da det sto på som verst".

Du oplever nu, at aldrig har du haft det så godt, som du har det under denne graviditet. Og du håber at det holder. Jeg er ked af at sige, at det gør det ikke. Når du har født - kommer Hashimoto's tilbage.

Det er netop derfor - nu - mens du har det "fantastisk" og har overskud, at du bør bruge en del af energien på at læse, lære og lægge et slagplan for, hvad du vil gøre når Hashimoto's er tilbage efter fødslen. Du har 5 måneder at gøre godt med og til at forberede dig. Jeg har skrevet lidt mere om, hvad man bør være opmærksom på, hvorfor og hvor man kan starte med at stille krav til lægerne - i denne tråd. Held og lykke.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Meldinger
    136

Hei Anisa, tusen takk for svar og info:-)
    Jeg skal være forberedt på dette!!

I forrige graviditet hadde jeg ikke påvist Hashimotos, og var hypo hele graviditeten. Ble så hyper etter at jeg hadde født. Visste fortsatt ikke hva som skjedde med meg, følte bare at jeg ble frisk fra en forferdelig sykdom så fort barnet var født. Jeg tok av 22 kg på 3 mnd og var i kjempeform i et halvt års tid. Så begynte formen å falle igjen, og jeg forsto ingenting. Da barnet var 2 år merket jeg at jeg hadde et utstående øye (i tillegg til dårlig form), og legen tok en Anti-TPO som var forhøyet. Andre verdier i grenseland. Siden har jeg stått på levaxin, og hatt mange nedturer..

Nå har jeg en tsh på 0,34 (ref. 0,35-4,0) og ft4 på 18 (ref 9-19). Jeg har aldri hatt bedre blodprøver og heller ikke vært i så god form som jeg er nå. Jeg nyter det i fulle drag, for jeg forventet jo faktisk å bli like elendig som i forrige svangerskap. ALLE gravidplager er svakere, og de fleste er jeg hadde sist er faktisk ikke til stede.

Jeg skal lese litt om hva som kan skje etter fødsel....og forberede meg mentalt.

Side 4 av 4 Først ... 234

Lignende tråder

1. Maikas dagbok
    Av maika i forumet Dagboker
    Svar: 17
    Siste melding: 09-03-12, 14:12
  2. Orca's dagbok
    Av Orca i forumet Dagboker
    Svar: 10
    Siste melding: 17-03-11, 20:37
  3. Vimselitens dagbok
    Av Vimseliten i forumet Dagboker