Sitat Opprinnelig skrevet av Helle99 Vis post
Hej Paxx
Jeg har læst dine indlæg, i dette skriver du, at du "vælger" T3.
Hvordan kan du "vælge" det? Mine læger på Bispebjerg har været fuldstændig afvisende og sagt, at det kan man ikke få i Danmark.
Hvis du er tilknyttet en læge eller et sygehus, der er villig til at udskrive T3, vil jeg meget gerne vide hvem/hvilket, da jeg "hungrer" efter selv at få rettet op på mine T3-tal. De har ligesom dine slet ikke ændret sig i de år, jeg er blevet behandlet med Eltroxin.

Bedste hilsner
Helle
Hej Helle. Undskyld det sene svar, men jeg er gået lidt kold i den her hjemmeside, men svar skal du have.
Jeg går selv på bispebjerg og har været i kontakt med de fleste af deres endoer, og de har absolut intet imod at udskrive T3. Jeg fik det ordineret idet min t3 ikke steg med øget t4, dvs der kunne være en defekt i omdannelse af t4 til t3. Men jeg er overbevist at de ville have givet mig det alligevel hvis jeg havde bedt om det? Evt bed om at komme til en anden endo derude?
Jeg troede det ville være en mirakelkur for mig, men desværre havde det en meget begrænset effekt, det eneste der skete var at min t3 niveau steg, men velvære forblev dårligt. Vi er nu begyndt at tvivle på om jeg fejler noget med stofskiftet selv om alle symptomerne passer, og det håber jeg sådan set er tilfældet for så er der jo andre potentielle behandlingsmuligheder da T4/T3 nu er forsøgt igennem flere år.
Held og lykke.