Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Tråd: camu-camu

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    44
    Meldinger
    798

Standard camu-camu

Halloen!

Jeg er veldig fornøyd med camu-camu. Hadde vondt i halsen nesten en uke, tok camu- camu, og borte var halsvondten over natten, og har ikke kommet tilbake. Bruker den fra whole world botanicals, fåes på iherb. Jeg er ganske sensitiv på godt og vondt- kan ikke bruke noen urter uten å bli overstimulert, feks. Fordelen er kanskje at jeg responderer godt når det først er noe jeg skal respondere på, og som jeg tåler - i alle fall merker jeg STOR forskjell på vanlig c-vitamin og camu- camu. Har akkurat bestilt ny ladning siden jeg er så fornøyd med den. Tar fire kapsler fordelt utover dagen. Jeg kan virkelig anbefale den til andre binyre- slitere. Håper ingen blir skuffet dersom de prøver den, da, føler litt ansvar når jeg anbefaler sånn, men mine erfaringer er i alle fall gode.

PS- om noen prøver den, kan de jo poste her og fortelle om erfaringer.

Klem til "binyre- gjengen" fra Berit
    Sist endret av Admin; 24-01-11 kl 10:46 Begrunnelse: Kopiert ifrån "Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet"

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    48
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
    Jeg kan virkelig anbefale den til andre binyre- slitere. Håper ingen blir skuffet dersom de prøver den, da, føler litt ansvar når jeg anbefaler sånn, men mine erfaringer er i alle fall gode.
    Takk!!
    Føler ansvaret selv, men så lenge det er "ufarlige" ting vi anbefaler gjør det ikke så mye.. Prøving og feiling gjør en alltid på eget ansvar likevel.

Din sensitive kropp kan jo også være et godt kvalitetsbarometer... ?

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Danmark
    Alder
    39
    Meldinger
    332

Standard camu camu c vitamin

Berit.. Jeg læste i en anden tråd at du har rigtig god erfaring med camu camu c vitamin. Vil du prøve at uddybe hvordan du mærker forskellen på camu camu og anden c vitamin du har taget?

Taaaaak
    Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,070

Question Sv: camu-camu

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
    Jeg er veldig fornøyd med camu-camu. Hadde vondt i halsen nesten en uke, tok camu- camu, og borte var halsvondten over natten, og har ikke kommet tilbake. Bruker den fra whole world botanicals, fåes på iherb.
    ..
    Har akkurat bestilt ny ladning siden jeg er så fornøyd med den. Tar fire kapsler fordelt utover dagen. Jeg kan virkelig anbefale den til andre binyre- slitere. Håper ingen blir skuffet dersom de prøver den, da, føler litt ansvar når jeg anbefaler sånn, men mine erfaringer er i alle fall gode.

PS- om noen prøver den, kan de jo poste her og fortelle om erfaringer.

Klem til "binyre- gjengen" fra Berit
    Hei på deg

Jeg kjøpte en annen i forrige uke:
    http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-B...Caps/7065?at=1
    Den har litt høyere styrke og lavere pris.
    Er whole world botanicals et merke du har erfaring med på andre produkter -
    siden du har valgt en av de dyreste camu camu (iherb)
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    44
    Meldinger
    798

Standard Sv: camu-camu

Jeg er fortsatt fornøyd med camu camu'en . Men jeg har gått noe ned i dose siden det ble litt mye for magen.

Honeyhob; jeg kan ikke helt forklare forskjellen annet enn at virkningen føles mye mye sterkere.

Kevlin; Jeg valgte den fra Whole World Botanicals fordi jeg leste en artikkel om akkurat den. http://thyroid.about.com/cs/alternat...autoimmune.htm Mary Shommon er også fan av WWB. Tror kvaliteten på produktene derfra er bra. Men det betyr jo ikke at andre merker også kan være bra.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn