Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
-
12-05-11, 21:14 #41
Sv: Problemerer med å få tak i Erfa.
Fikk forresten mld akkruat nå om at Erfaen min var levert på Apotek1, det tok jo bare et par dager. Men fikk altså beskjed om halvannen mnd. Så vet ikke hva som skjer der jeg. Nuvel. Får jaffal tak i, bare ikke på dagen lizm.
Kommer til å ringe grossisten og og fortelle dem at det de holder på med bare er tull
-
13-05-11, 18:03 #42
Det er lidt off topic, og alligevel ikke hvis nogen bliver nødt til at gå over til Armour for en stund. Det gælder også for Levaxin som for alle typer af Thyroid-mediciner, at såfremt virkningen føles for svag - vil den ofte øges af at tage medicinen før sengetid, og/eller helt eller delvist knust.
Godt råd, Hassan. Tak.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
13-05-11, 22:49 #43
Velvelvel. Fikk tak i Erfa nå fra min doplangervenninne i Moss, og har altså også nå fått på apoteket. Hm. Nuvel. Har ikke 1700 ekstra å bruke nå, så den får bare ligge
Men har dop!
Lignende tråder
-
Så fik mor Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 109Siste melding: 05-04-20, 20:44 -
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30
Bokmerker