Side 16 av 16 Først 12345678910111213141516
Viser søkeresultater 151 til 153 av 153
    Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    44
    Meldinger
    303

Standard Sv: Hashimoto's siden 2003

Hej Anisa

Tak for din hilsen! Og for din opmærksomhed på mig i forbindelse med borreliose.

Jeg har ikke så meget overskud til at svare, men vil lige give en update, når du er så sød at spørge til mig

Jeg har været i behandling hos en belgisk læge i 2 år nu - for både Borrelia og Bartonella - og for immunforsvaret i det hele taget. Det har desværre ikke hjulpet afgørende på min tilstand.

I mellemtiden har jeg fundet ud af, at jeg har boet med skimmelsvamp i de 5 år, hvor jeg har været rigtig dårlig. Så nu har jeg valgt at søge behandling hos en amerikansk læge, der både kender til autoimmune sygdomme - herunder specifikt Hashimoto, til borreliose - og så også til skimmelsvamp. Jeg er ikke startet behandlingen endnu, så kan endnu ikke sige noget om det.

Men der er ingen tvivl om, at mine helbredsproblemer skyldes langt mere end 'bare' Hashimoto... spørgsmålet er så bare, hvad der skal til af behandling, for at det kan blive bedre. Håber jeg finder svaret en dag.

De bedste ønsker til alle herinde!

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    75
    Meldinger
    2,323

Lightbulb Sv: Hashimoto's siden 2003

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
    I mellemtiden har jeg fundet ud af, at jeg har boet med skimmelsvamp i de 5 år, hvor jeg har været rigtig dårlig.
    Hei Sharon. Kanskje du kan bruke linken til denne siden - Paradigm Change - Information About the Role of Mold Toxins in Chronic Multisystem Illness. Det er nettstedet for hussopp-relatert informasjon (hussopp = skimmelsvamp).

Håper du vil snart finner hjelp. Det er på høy tid, så mye som du har vært gjennom. Beste ønsker.
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Østlandet, Norge
    Alder
    52
    Meldinger
    262

Standard Sv: Hashimoto's siden 2003

Vel, bare et lite innspill. Skimmelsvamp er ikke det same som hussopp. Skimmelsvamp er muggsopp. Ekte hussopp er ikke så farlig for mennesker, men det er temmelig så farlig for hus og trevirke.

Side 16 av 16 Først 12345678910111213141516

Lignende tråder

1. Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
    Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 22
    Siste melding: 07-05-10, 23:07
  2. Hashimoto`s metafor (billede)
    Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!
    Svar: 0
    Siste melding: 02-02-10, 13:44
  3. Hyper siden -92 hypo siden -98
    Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves