Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2010
    Meldinger
    10

Standard Sluttet med Neo Mercazole, men TSH er fortsatt på 0,02, skulle ikke den stige nå?

Jeg har vært på Neo i litt over et år for Graves. TRAS var i januar på 1,3 og jeg fikk derfor beskjed om at jeg kunne slutte med Neo. (Har trappet ned). Men, TSH er fortsatt på 0,02, skulle ikke den stige nå? Har lest om det en gang, men finenr det ikke igjen.

Medlem siden
    Feb 2011
    Meldinger
    7

Standard Sv: Sluttet med Neo Mercazole, men TSH er fortsatt på 0,02, skulle ikke den stige nå?

Sitat Opprinnelig skrevet av Lille Løvet Vis post
    Jeg har vært på Neo i litt over et år for Graves. TRAS var i januar på 1,3 og jeg fikk derfor beskjed om at jeg kunne slutte med Neo. (Har trappet ned). Men, TSH er fortsatt på 0,02, skulle ikke den stige nå? Har lest om det en gang, men finenr det ikke igjen.
    Hei
    Det kan ta lang tid før TSh stabiliserer seg. Ikke heng deg opp i det, men nyt
    at TRAS har gått ned og du faktisk er bra.

Medlem siden
    Mar 2010
    Meldinger
    10

Standard Sv: Sluttet med Neo Mercazole, men TSH er fortsatt på 0,02, skulle ikke den stige nå?

Nå har det gått nye 6 uker og jeg har igjen tatt blodprøve.
    TSH 0,02, FT4 27 og TRAS 1,3.
    Og i stad ringte det en lege fra sykehuset og sa at han ville få fortgang i at jeg kommer inn for jod-behandling
    Jeg som trodde jeg var frisk.....

Jeg skal på ferie om et par uker og kunne få vente til jeg kom tilbake, men måtte ta med meg betablokkere for han sier at jeg nok snart kommer til å føle meg dårlig

Jeg synes jo dette er en drastisk avgjørelse, men han var ganske påstålig at det kom til å bli nødvendig med varig behandling (har hatt tilfelle av høyt stoffskifte 3 ganger på 5 år, med medisinfrie perioder i mellom).

What

Lignende tråder

1. Jeg skulle ønske jeg var en hund...
    Av smgj i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 4
    Siste melding: 05-02-11, 22:35
  2. Svar: 7
    Siste melding: 23-09-10, 09:44
  3. Neo - Mercazole
    Av nettisen i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 04-04-09, 22:38
  4. hvorfor har jeg fått hjertebank når jeg sluttet med levaxin?
    Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 5
    Siste melding: 03-05-07, 21:40
  5. Brukt armour og sluttet?
    Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 22-09-06, 00:20

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder