Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    May 2010
    Meldinger
    27

Standard Til gamle og nye her inne :o))

Hei alle sammen, innom her med jevne mellom rom. Var veldig glad for denne siden dengang jeg var ny og uviten. Fikk masse oppmuntring, støtte, hjelp og tips den gangen, så takker Sonja og alle andre her inne, tusen takk for det.

De siste gangene har jeg vært innom med solskinnshistorien min, og solen skinner enda :o))

Går forsatt på 150 levaxin, 4 doser B12 i året, to år siden jeg ble syk... Jobber 100%, klarer fint hus, trebarn osv...

Har gått ned ti kilo, jevn og trutt etter jeg ble medisinert, sover godt, føler meg klar i toppen og har det supert...

Syns veldig synd på dere her inne som ikke får noe effekt av medisinen, eller har leger som ikke prøver nok og lytter nok.. Min lege er fantastisk, han hører på hvordan jeg har det, ike ser seg blind på prøvesvar...

Så håper for dere som ikke er frisk, håper dere finner en løsning på det, for livet er så mye mer fantastisk når man er frisk. Så krysser jeg fingre for at jeg vil forsette den gode sti, for jeg husker alt for godt hvordan jeg hadde det på det værste..

Lykke til alle sammen.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Til gamle og nye her inne :o))

Dette er hyggelig lesning! Tror mange setter pris på å høre litt om solskinnshistorier, vi trenger dem for å holde på håpet
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Ny her inne
    Av Reidun i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 26-01-09, 16:46
  2. Ny her inne...
    Av i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 20-06-07, 21:24
  3. Gamle måleenheter
    Av mona? i forumet Blodprøver