Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    1,063

Standard Sv: Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.

Arenys....så gledelig at du tilsynelatende har fått stort utbytte av turene dine til Belgia.Og flott at du deler erfaring med oss andre slik som Anitab og Thomas har gjort etter at de søkte råd og HJELP i utlandet. Ikke bli borte herfra,ikke noen!!

Men jeg har et hjertesukk...hva skal vi gjøre vi som kanskje ikke har mulighet til dette? Vi har hverandre ja,og takk for det, men vi burde støttes av "autoriteter" også.

Alle, leger inkludert, kan lese seg til informasjon. Men vi er nok ikke så utfordrende som pasienter, sammenlignet med dem som har "tyngre" diagnoser. Og fordi vi regnes som faglig enkle å ha med å gjøre, blir jo mange av oss "tragiske tilfeller".Vi gir ikke videnskapen noen prestisje. Vi må lengre opp i systemet..til utdanningsstedene, tror jeg. Gå via Departement? Helsedirektorat?

Jeg vet bare at vår innbetaling til Folketrygen er like stor som andres, og vi burde bli hørt bedre enn det som er tilfelle i dag......
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    25

Hej Arenys!
    Hvor godt at høre at du er kommet vel hjem igen, og skønt at du er blevet taget så godt af! (Hedder det, det?) Det er simpelthen så dejligt at du vil dele dine erfaringer herinde, og hvor er det utroligt, at du allerede nu kan mærke en betydelig ændring i dit energiniveau...!
    Sikken en lettelse det absolut må være, at føle sig taget alvorligt og en tryghed at være i gode og kompetente hænder!
    Glæder mig til at følge dig på din videre vej, og hatten af for dig...
    Kærlige hilsner herfra

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    danmark
    Alder
    65
    Meldinger
    29

Takker for de opmuntrende ord. Jeg skal nok vende tilbage med nye meldinger hen ad vejen.

Til Gunndas hjertesuk: Det du skriver, er som taget ud af mine tanker. Det er fuldstændig urimeligt, at man opnår mere kvalificeret behandling hvis man kan, og vil, betale for det. Du har ret i at der ikke er nogen prestige, ej heller nogen Nobelpriser der vinker forude, der kunne anspore fagfolkene til at yde en optimal behandling. Det er slet ikke godt nok.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Sitat Opprinnelig skrevet av arenys Vis post
    Selvom jeg næsten lige er begyndt med al den nye medicin føler jeg at jeg allerede nu kan mærke en fremgang. Jeg er propfuld af energi især morgen og eftermiddag. Tager en halv Melatonin før sengetid og har en mærkbar roligere søvn.
    Hej arenys

Håber du er ok. Nu har vi haft en del hede dage... kan du mærke forskel fra forrige sommer og nu?
    Sitat Opprinnelig skrevet av arenys Vis post
    Det bliver jo et frygteligt og dyrt rejseri, men desværre nødvendigt indtil de danske læger besinder sig og indser, at der er andre veje.
    Ja, har du været i kontakt med din læge fornylig? Ved han/hun at du er i en anden behandling?

Jeg har mødt min egen læge i en anden anledning fornylig. Hun overraskede med at sætte sig ned og udskrive recepten på Westhroid i tilfælde af, at posten/tolden skulle stille op med en krav på dokumentation for forsendelsen. Men det er nok ikke alle læger, der tager det lige så pænt.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    danmark
    Alder
    65
    Meldinger
    29

Er nu kommet godt og vel halvt igennem min omstilling fra thyroxin til Armour og kan med glæde berette, at det bare går fremad.

Jeg har ændret min inaktive tilværelse på min sofa, til et meget mere aktivt liv. Har igen fået lyst til at opholde mig ude i solen, har lyst til at se andre mennesker og være mere social, har fået glæden tilbage ved musik, bøger og mine andre interesser. Deltager igen i huslige gøremål, går i forretninger uden angst for angstanfald – væk er de underlige kramper i fødder og ben. Dog døjer jeg stadig med lidt tinnitus, men det regner jeg med forsvinder når jeg lærer at justere medicinen.

Alt i alt synes jeg, at der er sket så meget positivt og jeg glæder mig til, at jeg snart bliver fuldbefaren ”Armourist”.

Dengang jeg først fandt ud af, at man havde ændret i indholdet af Eltroxin styrtede jeg op til egen læge og forlangte et alternativ. Jeg havde på det tidspunkt læst en del om Armour og syntes at det lød spændende. Lægen ville ikke udskrive Armour til mig, da han ikke kendte midlet overhovedet.

Fair nok – jeg ville ikke være tryg ved en læge som udskriver medicin han/hun ikke har noget kendskab til. Men der er jo ikke noget der forhindrer lægen i at søge oplysninger på samme måde som jeg har gjort. Min egen læge ved godt at jeg har søgt hjælp i udlandet og jeg sørger selvfølgelig for, at holde ham underrettet (Blodprøveresultater og medicin, ja jeg endda har været så venlig at forære ham indlægssedlen fra Armour). Så, jo han kigger med fra sidelinjen og mit håb er, at han en dag hiver receptblokken frem og udskriver Armour til de patienter der måtte have behov for det.

Jeg vender tilbage når der er nyt at berette. God Sommer

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    43
    Meldinger
    303

Standard Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.

Jeg kan se, at der er flere af medlemmerne herinde, der har været en tur til Thierry Hertoghe eller hans kolleger i Belgien. - Det ser også ud til, at der er nogen, der kort tid efter en sådan konsultation var i bedring - men jeg kan ikke se, om der er nogen - der på længere sigt har oplevet markant bedring ved deres behandling?
    Forhåbentlig skyldes de manglende skriverier, at folk har fået det godt - men hvis nogen alligevel skulle kigge her forbi, vil jeg MEGET gerne høre mere om erfaringer med de Belgiske læger?!
    Jeg har selv netop i dag booket tid dernede - lidt i desperation - men jeg håber virkelig, at det er et godt valg.
    Rigtig god bedring til jer alle derude
    Sharon

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
    Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 15
    Siste melding: 21-03-11, 16:59
  2. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  3. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Emner startet av Nora
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  4. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29
  5. ARMOUR THYROID
    Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 12
    Siste melding: 20-09-05, 22:12

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg