Takk for svaret! Jeg håper du finner ut av hva som feiler deg, og at du kan få hjelp til behandling!
Jeg gikk jo til legen i høst pga virkelig store problemer med hukommelsen, samt at jeg følte meg varm og var veldig urolig.
Etter noen måneder fant han ut at han skulle henvise meg, og jeg har nå fått time hos endokrinolog på haukeland - 5. mars 2012!
Jeg er glad jeg gikk til en privat spesialist på Volvat som jeg også stoler på. Hun følger meg bra opp.
Som sagt skal hun nå sjekke binyrene, og jeg skal tilbake til henne i januar og ta nye prøver. Jeg håper det er noe som kan gå over og at jeg kan bli bra igjen!
Jeg synes det er så ille å lese om alle som opplever å bli avvist fordi verdiene er innenfor "normalen". Vi er jo alle ulike individ med ulike referanseområder på hva som er normalt. Jeg har opplevd dette en gang før, for 5 år siden. Jeg også la på meg 10 kg+ på kort tid, men alt var jo normalt og jeg gikk sikkert litt sakte i trappen, derfor la jeg nok på meg. Men jeg var veldig insulinresistent og har PCOS, det er bare det at normalområdet for dette er skyhøyt i Norge. Hadde jeg ventet, hadde jeg vet hatt diabetes 2 nå i dag. I stedet fikk jeg hjelp på fedon Lindbergklinikken, la om kostholdet og gikk ned 25 kg.

Skal følge med på hvordan det går med deg, ønsker deg lykke til og god bedring!