Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    44
    Meldinger
    418

Standard Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund

Søkte på NTF på google og fikk opp blant annet: "Norsk Tamrotte Forening" Hehe.... Måtte bare le litt Er barnslig, vet det....
    Men fra spøk til alvor. Tenkte å spørre NTF om de kunne gjøre noe for at vi som bruker ERFA eller Armour kunne få det på blå resept. Og så tenkte jeg også å spørre om de ikke kan forsøke å spre kunnskap om at når en bruker ERFA/Armour så blir TSH ubrukelig å styre etter. Dette er jo kunnskap som kommer fra Aker. Men det er jo åpenbart at den informasjonen ikke har kommet ut til endokrinologene og legene i dette landet.

Er det noen som har prøvd å spørre om disse tingene, og hva har dere i tilfelle fått til svar?

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Jeg mener også, bestemt, at det er eldre mennesker som med langvarig og knepen ensidig Levaxinbehandling har mistet noe av sine kognitive evner.
    Et lite styre styrer de meste, omtrent som en bananrepublikk styres av storebror.
    Og - jeg vil ikke bli oppfattet anderledes enn at jeg mener det er trist å være vitne til.
    Sitat Opprinnelig skrevet av knokkel Vis post
    Søkte på NTF på google og fikk opp blant annet: "Norsk Tamrotte Forening" Hehe.... Måtte bare le litt Er barnslig, vet det....
    For å si det sånn, så tror jeg at jeg hadde hatt mere glede av å være medlem i "Norsk Tamrotte Forening".
    Må også le av n`Finns slagkraftige sleivspark her, om de nå skal kalles det. (Er jo så enig..Så sleivspark kan diskuteres mener jo jeg..) Og selv om jeg ser at mitt bidrag i denne diskusksjonen er en digresjon, så er det vel en grunn til at akkurat denne sketsjen dukket opp i hjernebarken.. Jeg er også litt barnslig, jeg vet også det..

Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Hehe - hva kan man si.....
    Og Knokkel, ditt ønske er jo helt legitimt og flere har jo presset dem på det punktet.
    De skal få svare selv på de, hvis de vil - mitt intrykk er at de er svært motvillige, men har måttet lage ordninger som tilfredsstiller sine sponsorer.
    Det er har det famøse "bak om ryggen"-brevet kommer inn.
    Til de medlemmene som har spørsmål om thyroider, tilbyr de å sende brev til legen din som du ikke får se innholdet i.

De hadde nylig et møte her i distriktet og jeg spurte en av de som var der om de snakket om tyriode hormoner, men det gjorde de ikke.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
    Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifte
    Svar: 11
    Siste melding: 28-11-10, 19:08
  2. Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
    Av Jerene i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 23
    Siste melding: 12-11-10, 13:24
  3. Norsk Thyreoideaforbund..........
    Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 9
    Siste melding: 15-06-10, 10:27
  4. Norsk Medisinaldepot AS
    Av Anisa i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 36
    Siste melding: 05-01-10, 13:54
  5. Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
    Av Sonja Midtlien i forumet Biblioteket
    Svar: 0
    Siste melding: 16-02-09, 20:51

Søkeord for denne tråden

Bokmerker