Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 38
    Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard Sv: Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?

Jeg tenkte i går at jeg skulle anbefale dette forumet, men så turte jeg ikke, det var så mange der. Er ikke noe glad i å snakke foran så mange mennesker.

Men dersom jeg blir med i den likemannsgruppa skal jeg anbefale det til alle som blir med der.

Kvinne, 42 Gjest

Standard

Jeg er enig i mye av det dere sier, men kanskje vi kan være bedre til å gi innspill til magasinet, f.eks. via leserinnlegg og pasienterfaringer + spørsmål til legen, som de jo har i nesten hvert magasin. Selv har jeg fått inn alt det jeg har sendt som bidrag. Via dette kan jo både forreningen og magasinet bli bedre.

Ellers er jo dette en organisasjon for oss med lite overskudd, og de som jobber i forrening og redaksjon er vel også i den kategorien. Men jeg har flere ganger sendt e-mail til kontaktpersoner og fått gode og raske svar. Har i tillegg også oppfordret dem til å gjøre noe med nettsidene - noe som forhåpentiligvis kommer om litt......og jeg har tipset dem om å lese det som foregår på denne diskusjonsdatabasen. Her kan de jo så absolutt få tips for å skrive om det som opptar oss med stoffskifteproblemer.

I stedenfor å melde oss ut bør vi heller stå på for å gi støtte og oppfordring til forbedringer i organisasjonsarbeidet. - For de som orker da........

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Ja, du har helt rett Kvinne, 42.
    Det er en av grunnene til at jeg melder meg inn, kanskje jeg kan bidra til at mer av informasjonen de gir blir riktig.

F.eks. bidra til at det blir mer fokus på kosthold, og annet.

Nå gikk det helt i stå hva jeg egentlig skulle skrive..

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Nei. Hva skal jeg ha for nytte av det? Jeg som er så glad for Armour'en min. Jeg kunne kanskje skrive leserinnlegg der og misjonere litt?

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    204

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marge
    Nei. Hva skal jeg ha for nytte av det? Jeg som er så glad for Armour'en min. Jeg kunne kanskje skrive leserinnlegg der og misjonere litt?
    Andre kunne kanskje ha nytte av det ja.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    101

Standard

Trodde jeg hadde meldt meg inn der men... har nok glemt å sende brevet!! Men har planer om å melde meg inn ja!!!
    Jeg bruker Levaxin og er storfornøyd med det så da får jeg vel ikke noen interessekonflikt som Armour-brukerne snakker om.....................

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    91

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Marge
    Jepp det synes jeg du skal gjøre!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Asker
    Meldinger
    13

Standard

Hei!
    Jeg er medlem.
    Jeanette

Medlem siden
    Mar 2005
    Meldinger
    101

Standard

Jeg er medlem og var på møtet på Bærum sykehus tirsdag 31. mai. Ble temmelig oppgitt av lederen i moderforbundet. Hun sa det var sååå vanskelig å få tak i Armour og at Armour ikke var noe særlig. Omtrent bare feide det bort da det temaet kom opp. Hva er det hun tenker med? Er de kjøpt og betalt? Er det ikke det viktigste å få noe som fungerer for den enkelte!!!!! Sorry, men jeg måtte bare lufte dette. Er det flere som var der? Kan vi gjøre noe?

13. juni skal det annonseres i Aftenposten hvem som får Thyra-prisen i år. Håper vedkommende er skikket for den!

Høy og lav på samme tid
    • Smil fra meg

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Savner noe konkret i bladet,slik som de nye TSH-referanseområdene diskutert på ETA- konferansen i Istanbul:
    (funnet på tysk forum) http://schilddruesenkrebs.other-si.d...702a4f1c09f7cc

Ogher om konferansen:http://www.hotthyroidology.com/eta2004/ Hvorfor er de ikke der, eller kommenterer det i det minste?
    De kan jo skrive i bladet om det som er å finne på internett.

Og så kunne de jo skrevet om selen og at man må følge FT4 og FT3, ikke den der TSH som er så forskjellig fra person til person.

nora

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Norsk Thyreoideaforbund og TSH
    Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 33
    Siste melding: 17-09-10, 10:27
  2. Norsk Thyreoideaforbund og TSH
    Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 33
    Siste melding: 17-09-10, 10:27
  3. Er dere medlem av Norsk Thyreoideaforbund?
    Av Ruth i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 42
    Siste melding: 04-08-05, 09:22

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn