Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    29

Standard Les på bloggen min!

Hei

Jeg har nå begynt å legge ut en del utstillingen på bloggen. Jeg har intervjuet tre leger, stilt spørsmål til to representanter for legemiddelindustrien og i tillegg intervjuet Per Egil Hegge. Det som er klart av dette materialet, ligger nå på bloggen.

Jeg vil samtidig si at dette har etterhvert vokst seg til å bli en omfattende utstilling. Hvs du kommer, ta deg god tid! Utstillingen rommer også et bittelite bibliotek. Jeg måtte nesten lage et, siden du går gjennom biblioteket for å komme inn i utstillingsrommet.

Om du har anledning til å komme på en av utstillingsstedene, så ser det foreløpig slik ut:

Første utstilling åpner i Asker Kunstforening 1. oktober kl 13. Per Egil Hegge har sagt seg villig til å åpne den. Den varer til 11.11. Utstillingen går videre til Haugesund Billedgalleri 13.01-05.02 2012 samt Fredrikstad kunstforening 01.09-23.09 2012. Kanskje blir det flere steder.

Asker ligger mellom Oslo og Drammen, ca 3 mil fra Oslo. Det går mange tog hver time til Asker. Med bil og tog bruker du ca 25 minutter. Det er parkering i Trekanten handlesenter, som ligger vegg i vegg med Asker Kulturhus, hvor utstillingen finner sted.

Det er ikke så lenge til 1. oktober, det brenner litt under føttene mine. Det er tusen små ting jeg må huske, noe jeg har glemt. Litt kaos med andre ord. Men helt normalt! Det jeg har lest her, og på andre forum rundt i verden har hjulpet meg i arbeidet med denne utstillingen. Hjulpet meg med å forstå hvor komplekst dette er, dette forstyrrede stoffskiftet. Takk skal dere ha, alle dere som deler biter av livet deres med andre!
    Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.

Kunstverk av Ruth Roland i galleriet
    , Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
    Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,042

Thumbs up Sv: Les på bloggen min!

Ønsker deg lykke til med utstillingen -
    jeg skal ta meg en tur å sjå
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    48
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Les på bloggen min!

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    jeg skal ta meg en tur å sjå
    Det skal jeg også gjøre! Ser veldig fint ut!

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,042

Thumbs up Sv: Les på bloggen min!

10 dager igjen
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn