Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard "Smitsomt" lavt stofskifte i vores mad

The Body Restoration Plan: Eliminate Chemical Calories
    and Repair Your Body's Natural Slimming

By Dr. Paula Baillie-Hamilton

Fra en læser-review:

"Et af mine yndlings afsnit af bogen er et ekstremt velskrevet afsnit om miljøtoksiner, og om hvordan de kommer ind i vores fødevareforsyning, herunder:

(1) kemikalier kaldet organofosfater der blev oprindeligt udviklet til biologisk krigsførelse og anvendes nu som en af ​​de mest almindelige pesticider på frugt og grøntsager samt rutinemæssigt anvendes til fodring af husdyr for at fede dem op,

(2) carbamater anvendes som fungicider og pesticider på frugt og grøntsager og er også brugt til at opfede husdyr,

(3) anti-thyroid lægemidler er forbudt i England (forfatteren nævner intet om at forbyde i USA) til direkte brug til husdyr og til at undertrykke funktionen af ​​skjoldbruskkirtel, så husdyr bliver federe, men lignende substanser er fortsat almindeligt anvendt i England og USA som pesticider på frugt og grønt - hvorigennem de når frem til både menneskers og dyrenes fødekæde,

(4) steroider til opfedning af husdyr ved at foranstalte væskeophobninger og skabe en glubende appetit for kulhydrater - for nylig forbudt i Europa, er anvendelsen af disse steroider til husdyrhold fortsat meget udbredt i USA,

(5) antibiotika der ikke blot gives til husdyr for bekæmpelse af sygdom, men med overlæg, i små doser gives rutinemæssigt til husdyr for at ødelægge balancen mellem de vægtregulerende hormoner og for dermed at fremkalde et meget lavere stofskifte, hvor hensigten med disse kemiske tiltag er at få husdyr til at danne og deponere mere fedt (fremkalde overvægt),

(6) organisk klorerede og ekstremt giftige pesticider, hvis mest dødelige former (DDT, lindan og PCB) er blevet forbudt i Europa og USA, men på trods af det, er de stadig næsten universelt til stede i dyr og mennesker i Nordamerika og Europa, fordi de er ikke forbudt i mange lande hvorfra fødevarer importeres til USA og Europa. Disse stoffer forbliver deponeret i husdyrenes og forbrugernes fedtvæv, hvorfra de påvirker deres helbred."

The Body Restoration Plan: Eliminate Chemical Calories and Repair Your Body's Natural Slimming System
    Amazon Customer Reviews
    How toxic is your food?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Question Sv: "Smitsomt" lavt stofskifte i vores mad

Hallo jentene og guttene! Føles disse "nyheder" for håbløse til at kommentere? Men det er altså vigtige sager, særlig os med hypothyreose ikke bør undgå at tage i betragtning når vi skal leve i vores hverdag. Selv om det føles orkesløst, som vi alle vegne er omringet af Big Bussiness hjulpet af uvidende læger og naive politikere....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: "Smitsomt" lavt stofskifte i vores mad

Det er så mye som er skummelt her i denne verden. Alt folk kan finne på av galskaper for å tjene penger. Og hva kan vi gjøre? Jeg kjenner bare bølger av maktesløshet når jeg leser om slike ting. Takk likevel for at du legger det ut her
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    66
    Meldinger
    1,111

Standard Sv: "Smitsomt" lavt stofskifte i vores mad

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Hallo jentene og guttene! Føles disse "nyheder" for håbløse til at kommentere? Men det er altså vigtige sager, særlig os med hypothyreose ikke bør undgå at tage i betragtning når vi skal leve i vores hverdag. Selv om det føles orkesløst, som vi alle vegne er omringet af Big Bussiness hjulpet af uvidende læger og naive politikere....
    Verden er for grusom når galskapen får livets rett!!
    Maktmennesker eier ikke moral når penger penger penger er blitt viktigere enn medmenneskelighet og kjærlighet til hverandre og våre dyr !!
    Og når jeg leser stadig mer av alle de menneskeskapte hoax, regissert for å bryte andre ned - ja endog la folk og dyr forvitre i sykdom og forgiftes av unødvendige behandlingsformer for at disse som tviholder i marjonettetrådene skal gjøre seg søkkrike på andres bekostning,
    kommer jeg til et punkt hvor jeg blir jeg skikkelig oppgitt og forbannet og ønsker at jorda likegodt kunne sprenges så er vi kvitt alt på-en-gang BANG !!

Lignende tråder

1. Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
    Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 89
    Siste melding: 06-11-11, 22:27
  2. For lavt stofskifte??
    Av søløve i forumet Presentasjoner
    Svar: 6
    Siste melding: 10-12-10, 14:16
  3. ca. 4 år med lavt stofskifte
    Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 22
    Siste melding: 22-07-10, 10:20
  4. Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
    Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 8
    Siste melding: 02-10-07, 22:05
  5. Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
    Av gitteh i forumet B-vitaminer
    Svar: 6
    Siste melding: 16-02-07, 23:56

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder