Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
    Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Asker
    Alder
    47
    Meldinger
    194

Standard Sv: Lavt stoffskifte uten antistoffer

Blod- og urinprøver som jeg tok hos BM lab i Sandvika som jeg tror ble sendt til USA. Var dyrt (tror det var 3700,-) men vet ikke om det er like prøver for alle. Det er dog svært viktig å ta prøver for å få påvist dette da behandlingen innebærer store doser som både kan være farlig og virke mot sin hensikt hvis man ikke trenger det. Vil heller ikke ha prøvd meg frem på dette uten i samråd med behandler. Vet ikke om det er flere behandlere i Norge i Norge men det vet kanskje BM lab.

Dette innlegget burde vel egentlig også ligget under tema binyrer, men vet ikke hvordan dette gjøres. Noen som kan være behjelpelig?

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,359

Hej
    Du kan enten klikke på et søgeord (binyrer eller binyretræthed, fx)i "stikords-spalten" på forsiden. Så kommer du ind til nogle sider, der skematisk opstillet alle handler om det emne. Så klikker du på en af linjerne derinde og øverst til venstre finder du en lyseblå boks, hvor der står "Svar på tråd".

Eller, hvis du vil lave en ny tråd, så klikker du øverst på siden her, der hvor der er en lille boks, hvor der står "Forum". Der går du ind, og så klikker du på det delemne, du vil skrive indenfor. Det gør du ved at klikke på "Post ny tråd", som står i en lyseblå boks øverst til venstre.

Håber, jeg har forklaret det ordentligt ...

Nielsigne

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Asker
    Alder
    47
    Meldinger
    194

Tror jeg skjønte det:-) men er det noen måte å kopiere hele tråden inn i et annet emne?

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,359

Exclamation Sv: Lavt stoffskifte uten antistoffer

Sitat Opprinnelig skrevet av dennis Vis post
    Dette innlegget burde vel egentlig også ligget under tema binyrer, men vet ikke hvordan dette gjøres. Noen som kan være behjelpelig?
    Sitat Opprinnelig skrevet av dennis Vis post
    Tror jeg skjønte det:-) men er det noen måte å kopiere hele tråden inn i et annet emne?
    Hej Dennis Da din tråd handler om både lavt stofskifte og binyrene, kan det ikke nytte at kopiere hele tråden til to forskellige fora, da det, i så fald, vil medføre problemer for andre at orientere sig om, hvor de svarer på hvad. Vi har derfor kopieret den del af tråden, der handler om "binyre-sammenhængen" ind til en ny tråd: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation", hvor du kan opdatere / tale med andre om binyrevinklen på din sygdom, mens din oprindelige "lavt stofskifte tråd" bør forblive hvor overskriften passer ind - i forummet "Lavt stoffskifte".

Skulle du ønske svare i andre tråder på forummet, vil links til begge dine tråde i din signatur, kunne føre folk videre og direkte til dig, hvis nogen skulle have kommentarer eller spørgsmål til dig. Læs om hvad "signaturen" bruges her på forummet her. Tak for alle dine gode bidrag.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Asker
    Alder
    47
    Meldinger
    194

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Årsak til lavt stoffskifte uten antistoffer, etter behandling med Lithium ?
    Av Enilaim i forumet Lavt stoffskifte av legemidler
    Svar: 10
    Siste melding: 09-05-15, 08:07
  2. Lavt stoffskifte (med antistoffer)
    Av puselus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 14
    Siste melding: 09-11-10, 12:37
  3. Lavt stoffskifte uten antistoffer
    Av Persa i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 89
    Siste melding: 16-09-10, 10:36
  4. Svar: 10
    Siste melding: 12-04-10, 10:20

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder