Beklager dårlig Googleoversettelse.

Could It Be B12?: An Epidemic of Misdiagnoses
By Sally M. Pacholok RN and Jeffrey J. Stuart DO
Amazon Customers Reviews

"Denne reviderte, utvidet og oppdatert andre utgave, "Could It Be B12? An Epidemic of Misdiagnoses" avdekker en offentlig helsekrise som selv mange leger ikke vet eksisterer, den kroniske feildiagnostisering av vitamin B12 mangel.

Få pasienter er forsvarlig testet for B12-mangel, selv om det er en vanlig lidelse som lett kan oppdages og rimelig behandlet. De mangfoldige symptomer på B12-mangel kan se akkurat ut som en myriade av ulike sykdommer, villedende leger til feildiagnostisering. B12 mangel kan etterligne demens, multippel sklerose, tidlig Parkinsons sykdom, diabetisk nevropati eller kronisk utmattelsessyndrom. Det kan gjøre menn eller kvinner infertile, eller forårsake utviklingsmessige funksjonshemninger hos barn.

Skrevet i en svært tilgjengelig stil som gjør kompliserte medisinske opplysninger tydelige og forståelige for vanlige pasienter og deres familier, "Could It Be B12? An Epidemic of Misdiagnoses" gir leserne kunnskap og trygghet til å kjempe mot uvitenhet og stivhet av det medisinske establishment og ta kontroll over sin egen behandling. "Could It Be B12? An Epidemic of Misdiagnoses" presenterer viktig informasjon og strategier for leserne å finne ut om de eller deres kjære lider av B12-mangel og hvordan de arbeider med legene for å få den behandlingen de trenger. "Could It Be B12? An Epidemic of Misdiagnoses" presenterer også en gripende budskap mot den medisinske profesjons likegyldighet til epidemien nivåer av ødeleggende B12 mangel og etterspørsel etter verdensomspennende sosiale tiltak for å øke bevisstheten og vinne kampen mot denne lett hindret lidelse som så unødvendig ødelegger millioner av liv."
Kilde

"Jeg kan si i all ærlighet at denne boken reddet livet mitt. Den virkelig gjorde. Etter fire og et halvt år av dyre hjerte tester og tar lege-foreskrevet cardio medisin, ble jeg bli gradvis svakere og svakere. Mitt liv hadde blitt uutholdelig ... før jeg kom over denne mest fremragende og fantastisk bok. Vennligst les denne boken. Det gjorde hele forskjellen i mitt liv."Kilde