Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Standard Skyl med SB12 og få lavt stofskifte / hypothyreose

Skyl munden med SB12 og få lavt stofskifte,
    kendt også som hypothyreose eller myxødem!

Massive kampagner gennemføres for tiden, for at fremme anvendelsen af midlet til "ånde-forbedring" SB12.

Vær opmærksom på hvad SB12 indeholder. Bl.a. indeholder SB12 FLUOR! SB12 indeholder fluor! Hvorfor skulle et mundskyllemiddel indeholde fluor - er en gåde for mange. De fleste mennesker får mere end rigeligt med fluor i deres tandpasta... Selv et molekyle af fluor er mere end nogen levende organisme har godt af.

Fluor er giftigt og påvirker IKKE tandsundheden i positiv retning. Det er en skrøne og en fantasi formidlet af tandplejere og tandlæger, præcis som de gjorde i forhold til kviksølv-amalgam, og som nu er afsløret som sundhedsskadeligt, med skæbnesvangre helbredsskader til følge. Alligevel findes fortsat tandsundhedspersonale, som anbefaler og tager kviksølv (og fluor) til forsvar. Og dette på trods af et utal af videnskabelige efterretninger, som afslører at fluorindtagelse i den vestlige verden stå bag adskillige kroniske tilstande inkl. ødelæggelse af skjoldbruskkirtler = stofskiftesygdomme.

Fluor har intet at skaffe i vores mund!

Hverken i tandpasta eller mundskyllemidler! Eller som tabletter til børn, eller fluor-lak hos tandlægen! Eller i SB12!

Man må gøre sig klar og spørge sig selv - om en "frisk" ånde er værd at tage så enorm en helbredsrisiko for?

Heller ikke som tilsætning i SB12 - endda til en ublu pris at betale for, frivilligt, at pådrage sig en helbredsrisiko. Bliv klogere!!

Om fluor's skræmmende rolle i udviklingen af stofskiftesygdomme - læs i forummet Skjoldbruskkjertel og fluor

Jeg har brugt i perioder, også til barn - trods indhold af alkohol - den kradse Listerine. Men kun den "gule"! De andre tre - Coolmint, Freshmint og Fluoride indeholder også fluor!

Dog er vores behov for et mundskyllemiddel ophørt fuldstændig efter at vi er begyndt bruge 100% fluorfri tandpasta med xylitol og et enzym, vores krop er fortrolig med - papain. 2-3 gange dagligt og efter 6 år uden fluor - fortsat ingen huller i tænderne og et friskt ånde.... alligevel! Uden SB12!

• Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    50
    Meldinger
    3,073

Cool Sv: Skyl med SB12 og få lavt stofskifte / hypothyreose

Den gule Listerine kjøpte jeg i Hellas for et par år siden,
    har ikke sett den i Norge.... (kanskje fordi den ikke har fluer - ehhhh - fluor i seg ;)

Nå bruker jeg (og datteren) munnskyllemiddel kjøpt via iHerb - med aloe vera og andre go'saker -
    men selvsagt IKKE fluor!!!
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Kongenit hypothyreose (medfødt lavt stofskifte)
    Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 3
    Siste melding: 29-11-13, 13:32
  2. Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
    Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 89
    Siste melding: 06-11-11, 23:27
  3. Skyl med SB12 og få lavt stofskifte / hypothyreose
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluor
    Svar: 1
    Siste melding: 18-07-11, 19:12
  4. ca. 4 år med lavt stofskifte