Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    50
    Meldinger
    3,076

Exclamation Lars Einar Ruud

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    ... Der er ingen love mod at forholde sig kritisk til nogen faggruppe - heller ikke til lægerne. Så længe man afholder sig fra usandheder, direkte ærekrænkelser, grimt sprog og bare beretter om sine egne oplevelser - gode eller dårlige - med de læger man selv kender - er enhver velkommen til at skrive. Det handler jo mest af alt - at hjælpe hinanden, og hvis en advarsel er på sin plads, så andre syge slipper for at komme ud for lignende håbløse eller dårlige oplevelser - er det kun godt, at så meget som muligt kommer frem i trådene.

Lige så godt er det, når gode rygter om læger kommer her som info til andre syge, der så derigennem kan få god hjælp, hvor de før manglede det?
    Javisst - det er på høy tid å presentere navn. Jeg har skrevet om min gamle fastlege i andre tråder. Han var min lege fra jeg var 18 til jeg var 40+.
    I 2008 kvittet jeg meg omsider med Lars Einar Ruud - da var han fremdeles på Strømsø legesenter i Drammen.

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    ...
    Konsekvensene av ubehandlet sykdom (i ca 10 år) det er det meg - og min familie - som må slite med!
    At min opprinnelige fastlege hadde - og HAR - et ansvar er iht mine få (ikke helt pene) blodprøvesvar fra dengangen ikke til å komme fra;
    men hva kunne jeg oppnådd med en klage? Legene i Norge slipper å ta ansvar - Staten stiller dem ikke til ansvar -
    tvertimot: Staten Norge stiller opp og lar legene gjemme seg i Statens skjørt
    Kanskje Staten en gang nå og da gir legen(e) en advarsel... EN ADVARSEL

Skal den Sjakkbrikken (bonden) som ingen penger eller energi har bruke det bittelille som er igjen til en utmattende klageprosess
    som i BESTE fall fører til - en Advarsel...
    Så nå er dere advart
    Jeg har også møtt på andre leger som jeg ikke er så glad for å ha møtt, men de hadde kanskje en dårlig dag
    Lars E Ruud har jeg imidlertid møtt svært mange ggr - i mer enn 20 år - så at han sviktet meg: 100% sikker på det
    Sist endret av Kevlin; 30-10-11 kl 02:00
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Fant denne kommentaren av Lars Omdal
    Av viravira i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 4
    Siste melding: 14-03-10, 23:41
  2. Intervju med Lars Omdal
    Av Joni i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 27
    Siste melding: 14-03-10, 00:16
  3. Thyreoidea hormon resistens - artikkel av Lars Omdal
    Av Siriliss i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 3
    Siste melding: 31-03-08, 22:33
  4. foredrag av Lars Omdal 3. og 10.okt.
    Av nora i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 19
    Siste melding: 16-10-07, 17:19

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn