Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard Sv: NTFs siste "Aktuelt" er et år gammel :-0

Detter er ikke en person sak. Det er ikke meg jeg snakker om.

Jeg ser litt større på det. Det jeg vet er at innad i ntf er det mange mennesker med mange forskjellige syn på ting. Og jeg er hjertens enig i at det er store og alvorlige hull i behandlingen av oss stoffskifte syke, det er det jo overhodet ikke tvil om. Det er ikke det jeg mente; Jeg mente det i kontekst at ntf faktisk er et politisk organ. Kan de gjøre mer? Ja så absolutt, men vil stoffskifte syke få bedre hjelp om ingen holder sammen selv om man har forskjellig syn på ting? Er det ikke bedre om alle drar i samme retning?Eller at de som ikke får god nok behandling stiller sammen og legger press? Da har vi mye mer å si i politikken enn hvis vi sitter på hver vår tue. Jo flere jo strkere..
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    56
    Meldinger
    3,120

Etter som tiden har gått blir jeg mer og mer sikker på at "80 % blir "friske" med levaksin" ikke stemmer.
    Jeg må tilstå at jeg ikke kjenner noen stoffskiftesyke som har vært syke mer enn ti år som fremdeles fungerer "friskt". De jeg kjenner har enten fått fibromyalgi, depresjon eller irritert tarm som tilleggsdiagnoser. De aner ikke hvordan stoffskiftet fungerer eller hva blodprøvene sier; de tror blindt på det legene forteller.
    Det merkelige er at fibromylagi, depresjon og irritert tarm gir alle symptomer som stemmer forbløffende med lavt stoffskifte.................

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,063

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma Vis post
    .. Er det ikke bedre om alle drar i samme retning?
    ..
    Fint at du er her igjen håper du ikke blir borte igjen Jeg er nok ikke enig med deg, men lar det ligge for nå
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. NTFs veiledning for leger om Armour
    Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)
    Svar: 33
    Siste melding: 13-02-14, 18:27
  2. NTFs veiledning for leger om Armour
    Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 32
    Siste melding: 09-02-12, 08:46
  3. Svar: 55
    Siste melding: 06-01-08, 10:28

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •