Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,231

Smile Et år med Raw Food

"Innen fagfeltet Raw Food finnes det et hav av erfaringer rundt ernæring og helse. Levende ren fersk næringsrik mat kan transformere kroppen og hjernens kjemiske virkelighet, og skape helse og livskvalitet forbi de vanlige forestillinger." Kilde: Raw-food.no

Påstanden ikke helt ved siden af, når man ser (herunder) på billeder "Før" og "et år efter overgangen til Raw Food".

Imponerende! Ikke så meget for udseendet (selv om det også betyder en del), men mere for illustration af fremgangen i helbredet.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2011
    Meldinger
    91

Standard Sv: Et år med Raw Food

Det er ganske stor forskjell på de to bildene ja. Er de fra nettsiden dems eller?

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Vest
    Alder
    52
    Meldinger
    420

Den største forskjellen ser jeg under øynene, nesten ikke poser/blå ringer under øynene på det nyeste bildet. Også ser det ut som at gløden er tilbake i øynene, så det har nok hatt en god effekt her.
    Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
    Dagboken til VibekeW

Medlem siden
    Nov 2011
    Meldinger
    91

Også synes jeg det er en forskjell på halsen/haken. Men det kan jo være fordi hun har gått ned i vekt da.. men hun ser mindre "pløsete" ut synes jeg.

Medlem siden
    Nov 2011
    Meldinger
    1

Smile Sv: Et år med Raw Food

Hei. Hvordan gikk det med fordøyelsen i starten? Kan jeg spørre hvilken blodtype du har? Jeg har absolutt tro på raw food, men kanskje ikke følge en diett helt 100%, men en mer helhetlig tilnærming?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. "Food Inc."
    Av Anisa i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 1
    Siste melding: 15-06-09, 01:43

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine