Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Tråd: pusur's mappe

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Standard pusur's mappe

Long time no see...lenge siden jeg har vært her inne nu..og.....myyye har skjedd siden sist.
    Jeg har det bra,kommet i halv jobb og går på kombinert levaxin(uten laktose ) og armour.
    Skal skrive mer siden og oppdatere alle på hvor mye jeg har slitt med et stoffskifte i utur,og hvor enkelt det var og
    Få ting sånn nogenlunde på plass.!!!!!!!
    Vanskelig og finne frem på det nye forumet,treng litt tid og sondere terrenget.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,404

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Sverige
    Alder
    66
    Meldinger
    263

Standard Sv: pusur's mappe

Ja, Virkelig godt at du er tilbake. Venter spent på "oppdateringen".

Klem!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Hei igjen alle dere gamle og nye brukere.Lovte at æ skulle komme tilbake med en oppdatering, og nu e d vel på tide.

D har skjedd mye d siste årene, et stoffskifte helt uten kontroll, prøver som viste lavt stoffskifte og en kropp som sa hyper.

Etter at æ tok håranalyseprøvene hadde æ stadig kontakt med vedkommende som ordinerte den prøven, ho vinkla problemstillingen fra andre sider, og d hele endte med at nu sitt æ her som melkeallergiker og prøver å mote meg opp til og ta gastroskopi for og påvise cøliaki

I august i fjor kutta æ ut melk og mel,formen ble bedre og bedre, jobba 50% stilling og oplevde at gullapper var en saga blott.

Formen var knall, veldig spent på blodprøver, tok i januar, tsh-24 ft4-7 Helt i sjokk førr æ følte mæ jo i knallform. økte litt levaksin uten laktose, nu sist i februar da viste tsh-8 oh ft4- 13. Formen blir bedre og bedre, nu har æ økt til 60% stilling, og ser lyst på livet. Har slitt noe inni h... I mange år, og ingen har tenkt på matallergi. Kan ikkje sette mæ ned å være bitter, har nok hengt meg selv for mye opp i stoffskiftet, for meg så ble forklaringen noe helt annet.

Klem til alle her inne, d er lys i tunnellen

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,404

Hei gamle venn
    Helt uten sammenheng er det nok ikke. Tendensen til at stoffskiftesyke har problemermed særlig cøliaki, men også melkeallergi er stor. Spiser selv helt kornfri lavkarbodiett med stort hell for helsa. Men hva som kom først, høna ( stoffskiftesykdommen) eller egget (allergier/inntolleranser). Ja det kan man undres på.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Hei takk for respons,ka som kom først av høna og egget kan vi vel diskutere tell vi bli blå. Egentlig e d ikkje så nøye,vet at æ har aldri vært glad i melk helt sia æ va lita,grøt vet æ ikkje ka e,men at ingen har tenkt på at en sånn sammenheng har gjort at æ ikkje har tatt opp levaxin over år ja det e førr mæ heilt utrulig. Har ikkje hatt opptak av folat,kalsium,d-vit igjennom mange år, alle tenner (nesten) e skifta ut, begrunnelse,mye brus og dårlig tannpuss. Sukk. Men men nu ordner det seg og etter 9 år i h... Kan æ endelig se fremover med godt humør,klem til dere alle

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn