Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    50
    Meldinger
    222

Standard Sv: hvor skal jeg gå hen ? Wegeners Granulomatose

Anisa du er simpelthen bare den bedste kan simpelthen ikke takke dig nok
    jeg har kontaktet bo Baslund som tog mig meget seriøst --- jeg bliver ringet tilbage inden for kort tid med en tid til indlæggelse --- det her er jo fantastisk - jeg skulle regne med et par dage -- så endte det alligevel godt - der er netop ringet skal indlægges i morgen - fantastisk du vidste lige hvordan --- takker af hele mit hjerte

kærligst carina

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    54
    Meldinger
    3,366

Wauw

Flot, Anisa

... og dejligt at læse om denne læge, der tager dig seriøst, carina

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    50
    Meldinger
    222

jamen er det ikke fantastsk fedt anisa lige vidste det jeg er evigt taknemmelig - og jo bestemt han tog mig yderst seriøst ---- endelig en rigtig rose til hospitalsverdenen ....

endnu engang tak

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    50
    Meldinger
    222

hej alle

så er jeg hjemme igen det var et kort besøg må man sige , men man afventer nu testen der er taget og sendt til statens seruminstitut ??? tror jeg det var .

der skal jeg igen derind onsdag men fik netop at vide inden at jeg nu er overmedicineret tsh var under 0,01 uha tror ikke jeg bliver en så god læge som hertoghe sagde jeg skulle være ...

han ville næsten beholde mig derinde bare på grund af dette - men hvis jeg lovede at gå hjem og slappe afog så kunne han leve med det .

nu er det bare spændene hvad den anca test siger eller hvad den hedder . næsen var ihvertfald en saddelnæse - jeg fik den hyggeligeste sengekammerat - hun havde lige fået diagnosen wg må sige hun lød ligesom jeg ... så hvis det viser sig at være positiv så kan jeg nu se hvad behandlingen er ...

en vigtig oplysning som jeg godt kunne tænke mig at høre mere om , men glemsom som jeg er kan i måske oplyse mig ..
    han havde fået blodprøverne fra belgien og oplæysninger fra egen læge - og sagde jeg havde haft en ubehageligt forløb omkring hashimotos og det behøvede faktisk slet ikke tage til belgien - han forstod godt og jeg var træt af mit sygehus for det var da et mærkeligt forløb . men der findes hjælp i odense - du behøver da slet ikke belgien ???

vil have navnet på onsdag når jeg vender retur - men hvad sker der i odense ?
    selv er jeg fra nordsjælland .

kærlig hilsen

carina

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. hvordan vite hvor mye armour man skal ta?
    Av tcelinet i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 28-08-11, 08:59
  2. Hvor høyt/lavt jodnivå skal man ha...
    Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifte og jod
    Svar: 3
    Siste melding: 26-06-11, 06:10
  3. Hvor lenge skal man vente før man merker bedring?
    Av Ruth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 64
    Siste melding: 19-08-07, 10:18
  4. Svar: 18
    Siste melding: 24-05-06, 18:53

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine