Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,401

Standard Afrikansk mango, noen som har prøvd?

Har nådd et platå når det gjelder vekttap på lavkarbodietten. Har ikke gått ned noe siden før jul og det er selvsagt frustrerende, fordi jeg hadde et mål om å gå ned til en lengre ferietur vi hadde planlagt til sommeren. Har lest litt om afrikansk mango og har kjøpt det og tenker å teste det ut, men må først gjøre meg ferdig med denne rensekuren. Noen som har prøvd? Erfaringer?

Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    40

Standard Sv: Afrikansk mango, noen som har prøvd?

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Har nådd et platå når det gjelder vekttap på lavkarbodietten. Har ikke gått ned noe siden før jul og det er selvsagt frustrerende, fordi jeg hadde et mål om å gå ned til en lengre ferietur vi hadde planlagt til sommeren. Har lest litt om afrikansk mango og har kjøpt det og tenker å teste det ut, men må først gjøre meg ferdig med denne rensekuren. Noen som har prøvd? Erfaringer?
    Hei.
    Hvordan går det med African Mango? Jeg så en annonse om det og ville prøve. Jeg bestilte fra USA men fikk det aldri. Fungerer det?

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    56
    Meldinger
    3,120

En av medlemmene på det amerikanske diabetesforumet jeg er med på, kom med denne advarslen. Rasberry Ketone som det nevnes her er:

Sitat:

Raspberry Ketone Plus Ingredients

African Mango: A weight loss supplement derived from the seeds of a rare Mango from Africa, it has many health benefits. It helps to speed up the body’s metabolism.

Acai & Resveratrol: Superstrong Anti-oxidants

Apple Cider Vinegar: Powerful Weight Loss Aid & other health benefits.

Other ingredients include Kelp, Grapefruit & Caffeine, all formulated to help you lose weight.

Sitat:

"My wife and I watch Dr Oz just about every day. It happens to be on when I am fixing dinner for the two of us. We watched the episode on Rasberry Ketone and my wife wanted to give it a try. I ordered it the same day right after the show was over. It took several weeks to get the RK in, Dr Oz has a way of selling things.

Wife took her first dose on the past Saturday, Sunday she took 1 morning, 1 evening and so forth. Monday she said she felt odd, by Tuesday mid morning she had tremors so bad she could barely walk, extreme anxiety, hot and sweaty. I then began to look up side effects of the RK, which most websites say there are non known. She stopped taking it last night and I did a little more reading into the matter. Come to find out buried in a few web pages is warnings not to take this if you are on Antidepressants, Asthma, Diabetes, CVD, or anxiety meds. It raises your Norepinephrine and your adiponectin. The adiponectin is not the problem its the rise Norepinephrine that causes all the problems.

Today she is still suffering some side effects but they have reduced in intensity. Wondering now how many days it will take for it to clear her system. Not much info on half life of RK."

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,401

Sitat Opprinnelig skrevet av LillePus Vis post
    Hei.
    Hvordan går det med African Mango? Jeg så en annonse om det og ville prøve. Jeg bestilte fra USA men fikk det aldri. Fungerer det?
    Ikke opplevd noen effekt av dette produktet...passer kanskje best for de som har normalt stoffskifte? Det jeg merker effekt av er å kuttet ut alt av kornprodukter. Da går vekta nedover igjen. Viktig erfaring ettersom jeg bakte lavkarbobrød og rundstykker i nesten tre måneder som inneholdt kli. Dette stanset altså vektnedgangen min i tre måneder. Med en gang kli ble fjernet fra ingrediens lista, startet vektnedgangen igjen. Noe som kanskje for min del bekrefter at jeg tåler kornprodukter veldig dårlig. Dette spekuleres det jo mye om i det internasjonale pasientstoffskifte miljøet også for tiden. At hypothyreosepasienter har en underliggende glutenintolleranse, dette tiltross for negative blodprøver.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    48
    Meldinger
    2,401

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    En av medlemmene på det amerikanske diabetesforumet jeg er med på, kom med denne advarslen. Rasberry Ketone som det nevnes her er:

Sitat:

Raspberry Ketone Plus Ingredients

African Mango: A weight loss supplement derived from the seeds of a rare Mango from Africa, it has many health benefits. It helps to speed up the body’s metabolism.

Acai & Resveratrol: Superstrong Anti-oxidants

Apple Cider Vinegar: Powerful Weight Loss Aid & other health benefits.

Other ingredients include Kelp, Grapefruit & Caffeine, all formulated to help you lose weight.

Sitat:

"My wife and I watch Dr Oz just about every day. It happens to be on when I am fixing dinner for the two of us. We watched the episode on Rasberry Ketone and my wife wanted to give it a try. I ordered it the same day right after the show was over. It took several weeks to get the RK in, Dr Oz has a way of selling things.

Wife took her first dose on the past Saturday, Sunday she took 1 morning, 1 evening and so forth. Monday she said she felt odd, by Tuesday mid morning she had tremors so bad she could barely walk, extreme anxiety, hot and sweaty. I then began to look up side effects of the RK, which most websites say there are non known. She stopped taking it last night and I did a little more reading into the matter. Come to find out buried in a few web pages is warnings not to take this if you are on Antidepressants, Asthma, Diabetes, CVD, or anxiety meds. It raises your Norepinephrine and gelatinkapsel adiponectin. The adiponectin is not the problem its the rise Norepinephrine that causes all the problems.

Today she is still suffering some side effects but they have reduced in intensity. Wondering now how many days it will take for it to clear her system. Not much info on half life of RK."
    Stakkars dame. Men man må alltid huske at det er et sjansespill å prøve såkalte naturprodukter. De kan ha meget sterk effekt og den behøver ikke være positiv for akkurat deg. Nå er det viktig for meg å understreke at det produktet jeg har kjøpt ikke inneholder annet enn afrikansk mango frø ekstrakt, kun gelatinkapsel i tillegg. Men selvsagt kan noen reagere negativt på dette også som alt annet. Jeg spiser nå opp det glasset jeg har bestilt, fordi jeg ikke opplever noe negative virkninger. Kanskje gjør de noe godt for kroppen uten at det nødvendigvis påvirker vekta?

Lignende tråder

1. Svar: 7
    Siste melding: 31-03-13, 19:12
  2. Noen som har prøvd Fibromyol?
    Av Damen i forumet Alternativ behandling
    Svar: 5
    Siste melding: 10-12-09, 09:16
  3. Noen som har prøvd å slanke se med herbalife?
    Av stina21 i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 55
    Siste melding: 19-06-06, 17:42
  4. Har noen prøvd tang?
    Av Siriliss i forumet Mineraler (øvrige)
    Svar: 6
    Siste melding: 14-09-05, 21:59
  5. Har noen prøvd tang?
    Av Siriliss i forumet Lavt stoffskifte og jod
    Svar: 6
    Siste melding: 14-09-05, 21:59

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine