Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hvilke blodprøver
-
16-02-12, 13:22 #1
Hvilke blodprøver
Jeg har fått time hos Heggeli og lurer på hvilket blodprøver de vanligvis tar? Tenkte for å spare penger å få tatt noen av blodprøvene her jeg bor så jeg slipper å betale for det.
-
16-02-12, 15:05 #2
Sv: Hvilke blodprøver
Hei, du behøver ikke ta noen blodprøver i forkant av besøk hos Heggeli. De ordinære prøvene betales av NAV uansett hvilken lege som ber om dem. I forkant av mine konsultasjoner hos Heggeli får jeg tatt mine blodprøver hos Furst. Dette koster under en femtilapp. Hvis det er spesielle prøver som må sendes videre, kan det komme noen flere kostnader.
-
16-02-12, 15:53 #3
Jeg får blodprøvearket med meg etter timen, og tar prøvene i god tid før neste time hos fastlegen, ca 14 dager. Jeg ber labben om at fastlegen får kopi av svarene også. Synes det er fint at de vet det samme begge to
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
17-02-12, 12:41 #4
Det høres kjempefint ut, jeg har fått et informasjonsbrev fra de og der står det at alle blodprøver og tester kommer i tillegg til timen. Tenkte visst det var noen standard prøver de pleide å ta og at det kostet så kunne jeg tatt de hos min lege her hvor det er gratis.
Lignende tråder
-
Hvilke blodprøver bør jeg ta?
Av Pingvinen i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 23-03-11, 16:14 -
Hvilke blodprøver en bør be om?
Av Frida i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 09-03-10, 08:53 -
Hvilke blodprøver bør tas?
Av Elma i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 26-10-07, 13:45 -
Hvilke blodprøver skal jeg be om å få tatt ?
Av wensiesv i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 19-09-05, 13:14 -
Blodprøver - hvilke?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 08-04-05, 16:37
Bokmerker