Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    50
    Meldinger
    125

Standard Sv: Legen min sier at par definisjon er jeg ikke syk.

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Hvad mener lægen med "per definisjon" - han har jo selv skrevet papiret til nav. Hvad er det, der har fået ham til at ændre mening om dig??

Dette: mener jeg jo er et spørgsmål om at holde sig så symptomfri som muligt, og hvis du har det bedst - eller i hvert fald bedre! - når du bruger thyroid, så må du jo det! Det burde ikke være svært for en læge at forstå

En second opinion er en god idé, synes jeg

Nielsigne
    Nielsigne jeg skla prove å skaffe meg en seond oppinion

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    50
    Meldinger
    125

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Det ville forundre meg mye om du følge en anbefaling - er det ikke noe som heter pasientrettigheter, da

Jeg forsøkte i begynnelsen av 2009 først Levaxin (syntetisk T4) og siden Liothyronin (syntetisk T3) - men tålte ingen av dem.
    På slutten av 2009 forsøkte jeg med erfa thyroid og opplevde ingen bivirkninger - i 2011 fikk jeg innvilget erfa på blå resept.
    Hvis mine erfaringer kan hjelpe deg på noensomhelst måte så må du gjerne sende meg en PM

Jeg anbefaler å sjekke denne tråden - Legene på Aker sier Armour er humbugmedisin:
    Hei kevlin jeg har sendt deg en PM.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    50
    Meldinger
    125

Sitat Opprinnelig skrevet av Elbeth Vis post
    Hei Hassan

Du som pasient har rettigheter. Se bare her: Lov om pasient- og brukerrettigheter (pasient- og brukerrettighetsloven) [pasientrettighetsloven]. Se spesielt under Kapittel 3. Rett til medvirkning og informasjon og Kapittel 4. Samtykke til helsehjelp.

Det er forferdelig at du skal bli behandlet slik. Jeg håper din fastlege endrer mening om at du ikke er en syk mann. Hordan i allverden kan legen si det? Jeg vet ikke om du har lest Per Egil Hegges bok « Og så må du ikke stille spørsmål» som du kan lese på nett.

-lig hilsen Elbeth
    Takk for opplysninghene har Elbeth

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    53
    Meldinger
    3,355

Sitat Opprinnelig skrevet av Sharon Vis post
    Derudover må jeg bare sende en KÆMPE TAK til Luuna, som har anbefalet D-Ribose som tilskud (fra Dr. Teitelbaums webside). Da jeg havde taget det i ca. 3 uger fik jeg markant mere energi både mentalt og fysisk - og har haft det lige siden! Det gør min hverdag langt mere tålelig og gør, at jeg kan lave flere ting uden at må sove og blive rigtig dårlig!! Tusind tak for det!!!!!

Ikke mere nu, da jeg er meget udmattet efter Bruxelles-turen - der er trods alt grænser for, hvad Ribosen kan gøre for energien ;)
    ... men måske noget, du kan bruge, Hassan? Jeg håber, du får det bedre

Jeg har postet noget andet i dag, som måske kan passe dig godt i forhold til dit brug af magnesium:
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Jeg læste i dag en tråd med gode råd om vitamin b-6, og jeg poster et citat fra den her, fordi det har høj relevans for alle, der vil ha resultater med tilskud af magnesium. Jeg tager selv en multivitamin men så en blandet b-vitamintablet ved siden af, bruger denne: http://www.naturoghelse.dk/shop/mult...stk-1919p.html men tager så yderligere en tablet med b-6 hver dag. Man skal helst ta den sammen med sin magnesium, men det er så lige, om man kan huske at gøre det på den måde - jeg kan som regel ikke men jeg antager, jeg under alle omstændigheder får mere ud af min magnesium ved at ta ekstra vitamin b-6.
    Nielsigne

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste melding: 05-06-13, 20:19
  2. Svar: 82
    Siste melding: 11-02-12, 15:08
  3. Legen sier jeg er OK
    Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 33
    Siste melding: 25-06-11, 07:16
  4. Legen sier jeg er frisk, men gir meg likevel Levaxin...
    Av Sharah i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 12
    Siste melding: 11-06-11, 13:19
  5. Legen min sier jeg er overdosert
    Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 58
    Siste melding: 17-03-10, 18:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn