Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Hildegås sin avatar
    Hildegås er offline Kjærlighet og respekt til Hildegås fra forumet
    Medlem siden
    Feb 2011
    Sted
    Buskerud
    Alder
    68
    Meldinger
    103

Standard Veksthormon, sermorelin

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Vigdis. Hvis jeg var dig, ville jeg hoppe med begge ben i «Sermorelin», og det ville kun gå for langsomt, Vigdis.

Det interagerer IKKE med noget af det, du allerede er i gang med, og det du kommer i gang med... Tværtimod. Desuden er «Sermorelin» ikke væksthormon, men et stof, der får din egen hypofyse til at release dit eget væksthormon. Derudover bruges «Sermorelin» kun periodisk, idet den "releasing" som «Sermorelin» får til at ske, vil få din hypofyse til at producere mere væksthormon et stykke tid efter at "serien" er ophørt, til næste gang osv.

Du befinder dig nu på niveauet, hvor du måske skal nøjes med 5% af det væksthormon du dannede da du var teenager. Et helt hav af helseproblemer kan relateres til det biologiske forfald, kroppen udsættes for fordi væksthormonet nærmest "forsvinder" fra kroppen, til der næsten ikke er noget tilbage i din alder. Benyt dig af at du har en læge, der går ind for denne behandling, fordi denne chance får du måske ikke igen.

LDN og T3 er lægemidler... afhængige af, at "vært-kroppen" kan nyttiggøre dem. «Sermorelin» er en stimulator af den hypofyse, du i forvejen ejer, og som kan ikke gøre sit bedste for dig, uden at «Sermorelin» genetablerer funktionen. Vigdis. Det kan virkelig ikke nytte at undlade "springet", når dette "Spring" i virkeligheden kan sende en hel genoplivnings bølge gennem hele din krop, og alle din e hormonkirtler. Ikke noget at være bange for. Tværtimod.
    Hei, ser du skriver om Sermorelin. Jeg startet med dette for fire uker siden, har prøvd å lese meg opp men da jeg ikke er så veldig flink i engelsk skulle jeg gjerne hatt mer kunnskap. Målet med behandlingen er blant annet å få tilbake litt energi. Skulle vært behandlet med kortison men pga mine høye blodsukkerverdier er dette nå helt utelukket, min lege ville derfor jeg skulle prøve Sermorelin i håp om at dette kan gi meg et løft. Mener det tar tid før man kan forvente virkning, kan ikke kjenne endring så langt. Det høres ut som du har satt deg inn i dette, tar imot alle info med stor interesse. Hildegås :-)

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    5,134

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    63
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Veksthormon, sermorelin

Det er et langt og dyptpløyende intervju med Dr. Richard Walker i siste nummer av Aging Matters http://www.antiaging-systems.com/antiaging-magazine , side 4 - 8.

Anbefales
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Flere enn Hertoge som lovpriser veksthormon?
    Av Kevlin i forumet Veksthormon
    Svar: 35
    Siste melding: 05-09-14, 15:17
  2. Viktigheten av veksthormon
    Av nora i forumet Veksthormon
    Svar: 12
    Siste melding: 09-04-13, 19:41
  3. Svar: 11
    Siste melding: 11-05-07, 17:36
  4. VEKSTHORMON
    Av sandra i forumet Veksthormon
    Svar: 3