Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Glutathione, kroppens viktigste antioksidant

Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    67
    Meldinger
    852

Red face Re: Glutathione, kroppens viktigste antioksidant

Hei Vigdis

Veldig bra artikkel. Ser at jeg bruker noen av tilskuddene, men her er flere å prøve. Har tatt vare på linken. Etter at påsken er over kjenner jeg nivåene på blodprøvene. Og da vet jeg om jeg kan kutte ned på noen av tilskuddene. Jeg tar en stor coktail hver dag. Skal se om det blir tid å nevne dette når jeg skal til legen før påsken.

Jeg tror at tilskudd har vært en del av tilfriskningen, og hormoner. Jeg blir mer og mer opptatt av hva jeg putter i munnen. Og jeg er nøye på å få i meg tilskudd. Kjenner mindre stress etter alle B vitaminer. De vaskes jo ut med urinen så kanskje må jeg bruke de lenge. Den som lever får se. Blir spennende å se hvilket svar du får på prøven.

Jeg er så fornøyd med at jeg er blitt så mye mer klartenkt. Men kroppen den henger etter. Så jeg får finne ut hva den vil ha ekstra for å yte mer. Har trappet ned en halv cortef og av og til glemmer jeg en halv til. Dette har jeg ikke planlagt. Det regulerte seg selv. Rare greier Noe skjer og jeg blir såååååå glad for det.

Fin dag til deg og dere andre her i "syberspacen"

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Sv: Re: Glutathione, kroppens viktigste antioksidant

Sitat Opprinnelig skrevet av Fruemå Vis post
    Ser at jeg bruker noen av tilskuddene, men her er flere å prøve. Har tatt vare på linken. Etter at påsken er over kjenner jeg nivåene på blodprøvene. Og da vet jeg om jeg kan kutte ned på noen av tilskuddene. Jeg tar en stor coktail hver dag. Skal se om det blir tid å nevne dette når jeg skal til legen før påsken.

Jeg tror at tilskudd har vært en del av tilfriskningen, og hormoner. Jeg blir mer og mer opptatt av hva jeg putter i munnen. Og jeg er nøye på å få i meg tilskudd. Kjenner mindre stress etter alle B vitaminer. De vaskes jo ut med urinen så kanskje må jeg bruke de lenge. Den som lever får se. Blir spennende å se hvilket svar du får på prøven.

Jeg er så fornøyd med at jeg er blitt så mye mer klartenkt. Men kroppen den henger etter. Så jeg får finne ut hva den vil ha ekstra for å yte mer. Har trappet ned en halv cortef og av og til glemmer jeg en halv til. Dette har jeg ikke planlagt. Det regulerte seg selv. Rare greier Noe skjer og jeg blir såååååå glad for det.
    Halløj Fruemå Jeg har taget mine svar over til din egen tråd, så "glutathion-emnet" ikke bliver afsporet af mine kommentarer.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 11
    Siste melding: 04-03-12, 01:35
  2. Svar: 0
    Siste melding: 13-09-11, 07:35
  3. Ikke korroder! Selen - antioksidant og spormineral
    Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69
    Svar: 0
    Siste melding: 06-07-10, 09:39

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg