Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,225

Standard Behandling af Low T3 Syndrom (og forhøjet Reverse T3)

Fundet blandt kommentarer til artiklen på Thyroid.About.com i artiklen Who Are Your Hormone and Thyroid Superheroes?

Af bruger Pegasus:

Min helt er dr. Michael Doyle på Stamford CT. Han var villig til at behandle mig for Low T3/Reverse T3 (rT3) - meget kontroversiel behandling, selv indenfor vores patientgrupper (hermed mener jeg folk, der følger Mary Shomon og de ​​andre personer, der er anført på denne liste over læger, der er vores helte). Jeg behandles nu med 75 mcg ren T3 per dag (ingen T4) og alle mine symptomer (udtynding øjenbryn, invaliderende træthed, ødemer, smertende tør hud, frysende hele tiden) er fuldstændigt forsvundet. I løbet af 6 måneder, udrettede Dr. Doyle, hvad min endo ikke kunne finde ud af i 4 år! Jeg burde ikke vente så længe med at lede efter anden lægehjælp og beklager at have spildt tiden med at være så syg og være ignoreret af mine mainstreamlæger.

Endokrinologen nægtede at lade mig gå over 10 mcg T3 om dagen (og jeg formoder, jeg alligevel var "heldig", at han overhovedet "lod" mig forsøge T3), og min fastlæge sagde at han ikke behandlede med T3, og samtidigt sagde han at der ikke var noget han kunne gøre ved mine symptomer, fordi jeg blev jo allerede "behandlet" for min lidelse i skjoldbruskkirtlen efter de eksisterende forskrifter.

Det, disse læger i virkeligheden mente var: "Der er noget galt med dig. IKKE med, hvordan "vi" behandler dig." Jeg er fortsat på udkig efter en afløser for min fastlæge der viste sig at være en nitte, selv om denne mand ellers var med i en "TOP 100 læger" i CT Magazine i 10 år, mindst!

Det er temmelig trist derude for thyreoideapatienter - ikke så mærkeligt, at vi fantaserer om en anden Dr. House, der ville komme os til undsætning!

Thyroid-patienternes hyldest til dr. House (A Thyroid Patient Tribute to House)
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    51
    Meldinger
    34

Standard Sv: Behandling af Low T3 Syndrom (og forhøjet Reverse T3)

Spennende lesning!

Men mener jeg leste her inne et sted at det kanskje ikke var bra å gå på bare T3/lio heller? Sikkert avhengig av hva som er årsaken, men husker du noe om dette?
    Hypo med anti-TPO. Pernisiøs anemi. Komplisert sykdomsbilde.
    Dagboken til Evensen.

Lignende tråder

1. Behandling for Metabolsk Syndrom. Vorherrebevares!
    Av Anisa i forumet Emner startet av Anisa
    Svar: 7
    Siste melding: 06-12-12, 17:46
  2. Svar: 7
    Siste melding: 18-04-12, 09:33
  3. Asperger Syndrom, en "binyre-syndrom"?
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og autisme
    Svar: 3
    Siste melding: 28-03-11, 19:14
  4. Behandling for Metabolsk Syndrom. Vorherrebevares!
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 6
    Siste melding: 29-09-10, 14:51
  5. Metabolsk syndrom - syndrom X
    Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 3
    Siste melding: 26-08-07, 20:50

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder