Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
    Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    44
    Meldinger
    352

Standard Ikke så dyrt og lang ventetid som du tror..?

Etter lang tids desperasjon med fastlege, endokrinolog, nevrolog, hjertespesialist og div. undersøkelser og prøvetaking som alle viste at "alt er normalt" til tross for hvilepuls på såvidt over 40, lavt blodtrykk, besvimelser, skjelvinger, hodepiner, hukommelse og konsentrasjon som ikke virket overhodet og det faktum at jeg følte meg så sliten og trøtt at jeg nesten ikke greide å stå på beina, fikk jeg endelig ordnet meg time på Heggeli. Jeg har nå vært til to konsultasjoner hos DS på Heggeli, og ikke bare har jeg fått både diagnose (binyrebarksvikt og lavt stoffskifte) og medisiner og er på bedringens vei, men jeg er også positivt overrasket i forhold til forventningene ang. ventetid og priser. Fikk inntrykk av at det var veldig lang ventetid og forholdsvis dyrt (2500,- pr. time, og må starte med dobbelttime ved første konsultasjon) og til og med at han ikke tok inn nye pasienter.. Så for alle andre som vurderer å benytte seg av dette tilbudet: Har forstått det slik at DS ikke tar imot flere pasienter innen "mage/tarm", så presiser at det gjelder binyre/stoffskifte om det er det du trenger hjelp med. Jeg måtte vente 6 uker på min første time. Dette var en dobbelttime og kostet 1390kr. Påfølgende time, altså andre konsultasjon, kostet 890kr. Ikke gratis, men slett ikke ille i forhold til hva jeg ventet meg(!) Alle prøvene jeg tok i denne forbindelse - altså kartlegging av binyrebarksvikt og stoffskiftet, ble dekket av trygdekontoret og kostet meg ingenting. Dog risikerer man å måtte ta andre prøver som kan være mye dyrere.
    Anbefaler forøvrig å ta tog til oslo s og t-bane da denne stopper like ved Heggeli. Min reise Lillehammer - Heggeli t/r ble kostende meg 530kr.
    Jeg fikk også opplyst at senere oppfølging også kan skje etter samme timesats via telefon dersom man bor langt unna.

Anbefales på det sterkeste!

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    135

Standard Sv: Ikke så dyrt og lang ventetid som du tror..?

Så deilig da mumimamma!! Godt å endelig få en diagnose.
    Jeg lurte på en ting. Er det kun DS som er anbefalt eller gjelder det alle der?

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    48
    Meldinger
    1,051

Hallo

Det er DS du bør gå til der

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    44
    Meldinger
    352

Hei!

De har alle slags leger og tjenester der fra fastlege, bedriftshelsetjeneste, fysioterapeut, ernæringsspesialister, osv. Vet ikke om andre der driver med det samme som DS, men det er vel han som er "kjent" for å hjelpe "slike tilfeller som meg".
    Anbefaler å satse på time hos ham selv om det kanskje er lengre ventetid nå pga. avvikling av ferie i juli.

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    135

Takk! Har bestilt time i arendal. Men hadde egentlig vært greit å hatt en i oslo, siden jeg bor ikke så langt unna. Hmmm... må tenke litt

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    44
    Meldinger
    352

Hvis det er hos Øverby du har time, så får du kanskje like god hjelp der..? Flere som har positive erfaringer med ham og liknende problemer

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    135

Ja, er Øverby jeg har time hos. Skal til han i August, rett etter ferien min Regner med å få den hjelpa jeg trenger der, bare tenker litt på det å ha en litt nærmere. Men tror også Øverby tar legetimer over tlf etter at man har vært der + at det er vist steder i oslo jeg kan gå og ta blodprøvene og slikt.

Blir vel til at jeg drar til Øverby, men da vet jeg i hvert fall at det fins andre også

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    44
    Meldinger
    352

Da ønsker jeg deg lykke til og håper at du får hjelpen du trenger! Må få høre hvordan det går!

Medlem siden
    Apr 2012
    Sted
    Oslo
    Alder
    44
    Meldinger
    135

Takk! Kommer til å holde dagboken her inne oppdattert på hvordan det går

Lignende tråder

1. Lavkarbo - Er det dyrt?
    Av Moxa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 27
    Siste melding: 19-01-10, 07:50
  2. Svar: 6
    Siste melding: 09-06-09, 15:54
  3. lang ventetid på Aker?
    Av Lissa i forumet Hos legen
    Svar: 4
    Siste melding: 01-11-06, 22:41
  4. Svar: 3
    Siste melding: 20-10-06, 13:41
  5. hjelp tror jeg vil ikke tilbake på levaxin
    Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisiner