Välkommen till min Hemsida

Hej. Jag heter Stig Hastrup och vill dela med mig vad jag hittat och lärt genom åren om hur man billigt förebyggar och botar allsköns åkommor alternativt. Observera att jag är inte läkare men elektriker. Min läromästare sade engång: "Inget är omöjligt för gudar och elektriker"

Det finns även mera lättsamt t.ex. Familjen Hastrups Müslirecept som nu har hängt med i 30 år.

Jag har varit på nätet med hemsida sedan 1994. Numera är det superenkelt att skapa en websida som med dinStudio.

När jag kollar nytt runt om vad mina sidor handlar om, ofta gå grund av en diskussion på nätet, ser jag att riktigt många har plagierat mina olika texter rakt av till sina egna hemsidor, eller av företag som säljer dessa produkter, utan att uppge källan.

Vet ni vad? Det är ok för min del. Skit samma. Jag är bara stolt av, om jag faktisk gjort en liten skillnad till naturlig, bättre hälsa i vardagen för bara en enda människa.

Efter jag blivit LCHF-are och bloggar på Andreas och Annikas sidor har mina besök här ökad en del, jag har endast lite koncentrerat lchf-info på svenska då det finns gott om andra sidor. Kolla gärna runt på denna sida. Det finns massor av information som du säkert inte hittat innan. Mvh. Stig.

Les mer på Stig Hastrups hemsida