Jeg håber, I kan hjælpe mig!

Jeg har hormonforstyrrelsen PCOS som indbefatter insulinresistens og overvægt af mandlige kønshormoner. For at få styr på den sidste del af syndromet tager jeg p-piller, ellers får jeg bl.a. ikke menstruation og min insulinresistens bliver værre. Jeg har taget p-piller i 7 år, men først for 1-2 år siden, begyndte jeg at få symptomer på for lavt stofskifte. Jeg fik taget blodprøver, og selvom de viste tal, der var indenfor normalområdet men liggende lidt yderligt, fik jeg overtalt min læge til at give mig medicin for det. Jeg fik euthyrox, som jeg har taget i et halvt år nu. Jeg håber, I kan hjælpe med at tolke mine blodprøver:
Det første tal er fra denne juli, efter at have taget 50 mg i 2 mdr. Herefter satte jeg dosis op til 100 mg, som jeg havde taget i 1 mdr, da jeg fik taget blodprøven for en uge siden:

Frit T3 index: 1.0/1.9 (normal: 1.5-2.8)

Frit T4: 95/148 (normal: 70-130)

TSH: 1.21/0.17 (normal: 0.35-4.00)

Thyroxin: 148/185 (normal: 70-140)

Trijodthyronin, Tota: 1.6/2.4 (normal: 1.4-2.8)

T3 test arb. stoffr: 0,64/0.80 (normal: 0.85-1.15)

I må også meget gerne henvise til andre tråde: det er lidt svært at finde rundt i jeres fine forum! ;) Jeg ved godt, hvad T3, T4 og TSH står for, men jeg har svært ved at tolke tallene i forhold til tilstanden af mit stofskifte, fordi det jo er pga. mine p-piller, det er lidt lavt, altså et 'kunstigt' lavt stofskifte??
På forhånd mange tak!!