Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Question Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Hei. Lurer litt på måten du spiser på. Hvorfor velger du å kutte ut brød, men du spiser fullkornspasta. Tenkte kanskje at når du kuttet ut brød så ville det være naturlig å kutte ut annet korn også? Eller er det pga av gjæren i brødet at du ikke spiser det?
    Det samme tænkte jeg... En tommelfingerregel er, at hvis en kostvejleder ikke udelukker hvede, uanset fuldkorn eller ej, er det en kostvejleder der ikke egner sig til at behandle syge mennesker. Nødvendige kulhydrater kan man få fra hundrede andre næringsmidler end hvede, som ellers kun egner sig som menneskeføde enten langtidsfermenteret uden gær, eller til mennesker som er fysisk aktive 24/7.

Kære Jerab? Hvad er din overordnede forventning til løsning på dine helbredsproblemer? Kan du bruge nogle af tips du har fået her?

BioNordic er nok det bedste sted at komme når man ønsker at leve sygdomsforebyggende, men ikke nødvendigvis det bedste sted at behandle et kompliceret sammenbrud af helbredet. Det ville være synd, hvis du mistede troen på at "selvhjælp" nytter pga. BioNordic-nederlaget.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    København
    Alder
    49
    Meldinger
    5

Standard Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Det samme tænkte jeg... En tommelfingerregel er, at hvis en kostvejleder ikke udelukker hvede, uanset fuldkorn eller ej, er det en kostvejleder der ikke egner sig til at behandle syge mennesker. Nødvendige kulhydrater kan man få fra hundrede andre næringsmidler end hvede, som ellers kun egner sig som menneskeføde enten langtidsfermenteret uden gær, eller til mennesker som er fysisk aktive 24/7.

Kære Jerab? Hvad er din overordnede forventning til løsning på dine helbredsproblemer? Kan du bruge nogle af tips du har fået her?

BioNordic er nok det bedste sted at komme når man ønsker at leve sygdomsforebyggende, men ikke nødvendigvis det bedste sted at behandle et kompliceret sammenbrud af helbredet. Det ville være synd, hvis du mistede troen på at "selvhjælp" nytter pga. BioNordic-nederlaget.
    Hej Anisa,

Jeg har i det halve år jeg holdt kostplanen ej heller spist hvedeprodukter. Desværre bemærkede jeg ingen effekt ved at leve efter BioNordics kostplan. Jeg er ikke i tvivl om, at BioNordic er et godt sted, hvad generel sundhed og kost angår, desværre er jeg heller ikke i tvivl om, at de tjener rigtigt mange penge på syge mennesker. Så mange, at jeg ikke har lyst til at besøge dem igen.

Selvfølgelig kan jeg bruge nogle af de tips, jeg har fået her i tråden, og er rigtigt glad for, at folk har brugt deres ressourcer på at læse og besvare, det er rigtigt sødt af jer alle sammen. Når du spørger, hvad min overordnede forventning til løsning på mine helbredsproblemer, så er det fortsat som det også fremgår af overskriften, nemlig at jeg rigtigt gerne vil konsultere en dygtig læge med forstand på hele hormonsystemet i kroppen. Desværre har jeg endnu ikke selv haft kontakt til nogen, og det var derfor jeg oprettede tråden herinde, -i håb om, at nogen måske havde haft sammenlignelige problemer.

Men endnu en gang tak til jer alle.

Hav en dejlig dat
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
    Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 5
    Siste melding: 10-10-12, 12:36
  2. Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
    Av Honeyhob i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 20-11-10, 16:13
  3. Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
    Av Marejka i forumet Blodprøver
    Svar: 3
    Siste melding: 29-05-10, 15:24
  4. Svar: 6
    Siste melding: 08-09-07, 11:18

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine