Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
    Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    41
    Meldinger
    107

Angry 11 kilo ned på 2 måneder

Jeg har nå gått på levaxin i 7 år. Jeg har hatt perioder der ting bare detter på plass og jeg går ned litt, men så er det tilbake igjen kort tid etterpå. De siste 2 månedene har jeg derimot gått markant ned. Flinke meg som trener osv. Neida. Ikke gjort en dritt. Bare blitt kvitt det evinnelige suget etter fet mat og brus. Hjelper veldig det. De som roser meg for dette skal få høre det. Jeg glemmer ikke all kritikken jeg har fått tidligere. Hvordan de ikke greier å se at jeg er oppblåst og kroppen er stappet full i vann er helt utrolig for meg. Hvorfor er det så om å gjøre for spesielt familie og andre man omgås jevnlig å prøve å snakke vekk mine forklaringer der jeg skylder på hypo? Jeg forstår det ikke.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Question Sv: 11 kilo ned på 2 måneder

Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
    Flinke meg som trener osv. Neida. Ikke gjort en dritt. Bare blitt kvitt det evinnelige suget etter fet mat og brus.
    Hej Betyder det, at du nu spiser fedtfattigt? Hvor længe har du gjort det (i så fald)?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    41
    Meldinger
    107

Standard Sv: 11 kilo ned på 2 måneder

For det meste ja. Spiser veldig lite siden sultfølelsen er ødelagt. Prøver å få i meg noen nøtter, avocado og sunne fettsyrer. Håper å komme meg ned på 2 siffer snart. Menman vet aldri. Dette her greiene kan plutselig snu også renner kiloene på igjen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Question Sv: 11 kilo ned på 2 måneder

For det meste ja. Spiser veldig lite siden sultfølelsen er ødelagt. Prøver å få i meg noen nøtter, avocado og sunne fettsyrer. Håper å komme meg ned på 2 siffer snart. Menman vet aldri. Dette her greiene kan plutselig snu også renner kiloene på igjen.
    Selv om du ikke kan mærke sult, lyder det altså alligevel som en "sultekur"... og når du skriver "sunne fettsyrer", mener du planteolier?

Det bliver svært at bevare vægttabet erhvervet på denne måde, foruden at "metoden" har både negative hormonale og visse "grå" mentale konsekvenser... tillige med at kolesterol vil stige.

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kaste et blik på denne og denne tråd.

Ses
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    41
    Meldinger
    107

Standard Sv: 11 kilo ned på 2 måneder

Jeg har utgangspunkt i 4 måltider per dag. Jeg greier ikke å gå så nøyaktig inn på hva man skal spise, men kort fortalt er det meste av ubearbeidet mat rett fra naturen bra. Steinalderkost. Jeg tenker gjennom hva jeg spiser omtrent til hvert måltid. 1 eller 2 dager i uken tar jeg fridager. Sulter meg kanskje av og til, men som oftest ikke. Jeg vet man må ha næringstoffer for å fungere. Jeg skulle gjerne tatt en titt på de linkene, men jeg bobler over av informasjon og ting å ta tak i i livet mitt nå. Det blir for mye greier. Noen ganger har jeg litt interesse for å lage mat så da lager jeg som oftest noe sunt og annerledes. Men som oftest blir det altfor mye plain norsk husmannskost og frossenretter. Jeg har kuttet ned på mengden i forhold til for noen måneder siden. Det er da aldri feil?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Smile Sv: 11 kilo ned på 2 måneder

Jeg skulle gjerne tatt en titt på de linkene, men jeg bobler over av informasjon og ting å ta tak i i livet mitt nå. Det blir for mye greier.
    Det er helt i orden, men da det nærmest er umuligt at "snakke" sammen uden at udveksle informasjon, kan vi genoptage emnet igen, når du ikke længere "bobler".

Lignende tråder

1. Samme dosis Eltroxin i 4 måneder - men forskellige tal.
    Av Summerbird i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 0
    Siste melding: 30-08-11, 14:09
  2. 5 kilo på en måned etter gluten- og gjærfri kost
    Av sivcath i forumet Glutenfritt
    Svar: 2
    Siste melding: 08-10-07, 18:21
  3. "Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
    Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 15
    Siste melding: 02-10-07, 15:09
  4. Jeg har gått opp flere kilo i sommer
    Av skaye i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 5
    Siste melding: 21-08-06, 12:06
  5. Gått opp 3 kilo...
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 5
    Siste melding: 01-10-05, 13:57

Søkeord for denne tråden