Viser søkeresultater 21 til 21 av 21
-
26-03-15, 11:05 #21
Sv: Forumet har utviklet seg i retning av en brevkasse i løpet av 2011/2012
Hei
I tillegg til saker som er omtalt i denne tråden, flere nye brukere (de siste 2-3 årene) krevde muligheten for å etablere private grupper der de kunne skrive privat med andre utvalgte brukere. Vi har konsekvent nektet å akseptere disse kravene, og disse brukere er ikke lenger her.
Dette betyr at vår regelmæssig generasjonsskifte opphørte, og vi måtte finne nye måter å fortsette med å gjøre det vi kan best - å gjøre forumet tilgjengelig for alle som trenger å lese og lære av våre mange opplevelser, bevart her.
Vi har derfor tatt denne svære beslutningen om å ikke registrere flere nye brukere, og bevare nettsiden vår reservert for våre gamle brukere, og for gjester.
Som blant annet skrevet i meldingen her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=17237
I Påsken sender vi et nyhetsbrev til alle gamle brukere med mer enn 50 (eller 100?) innlegg. I nyhetsbrevet vil vi forklare situasjonen og invitere gamle brukere til å oppdatere egne tråder. Mulig at mange tror de er glemt, men jeg tror ikke vi glemmer så lett ... ikke med all denne sympatien som er lagret her.
Håper vi holder kontakten med hverandre, fortsetter å skrive og dele med hverandre og gjester, og at dere vil betrakte denne nettsiden som et annet hjem hvor dere alltid vil være velkommen, de mange år vi forblir på nettet. Fremtiden starter alltid i morgen. Jeg gleder meg. Love you all.Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Mangel på Thyrogen i 2011 og 2012
Av Mod i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 18Siste melding: 20-09-12, 20:10 -
Kræftlægemiddel mangler i 2011 og forsinket til 2012
Av Mod i forumet Stoffskifteproblematikken i landsdekkende medierSvar: 16Siste melding: 07-08-12, 21:00 -
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
fT4 økning i løpet av dagen
Av Vilma i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 21-02-11, 16:27
Bokmerker