Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    Meldinger

Standard "Your TSH is normal", says Anthony Weetman

"Your TSH is normal", says Anthony Weetman.

"Therefore you are healthy", says Anthony Weetman.

"Thyroxine treatment prescribed to you by conniving doctors only works because of the placebo", says Anthony Weetman.

"You are old and therefore you do NOT need treatment for hypothyroidism, because hypothyroidism is normal sign of aging", says Anthony Weetman.

"I'm not a f u c k i n g anti-aging quack who treats older hypochondriacs for hypothyroidism", shouts Anthony Weetman.

"I am a very important scientist. Just ask Novo Nordisk! Just ask Trine Bjøro!" says Anthony Weetman.

Read more...
    Read more...
    Read more...
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    Meldinger

Exclamation Sv: "Your TSH is normal", says Anthony Weetman

Spørsmål motatt idag: Er det faktiske sitat av Weetman i denne tråden http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=15238

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
    "Your TSH is normal", says Anthony Weetman.

"Therefore you are healthy", says Anthony Weetman.

"Thyroxine treatment prescribed to you by conniving doctors only works because of the placebo", says Anthony Weetman.